Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem udgav årets linkbuilding-indlæg?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars Tonne Andersen:

Jeg må ærligt indrømme efter jeg i Anders nye  forum hvor han rent faktisk har hentet de fleste af sine medlemmer fra amino har  en negativ holdning overfor andre linkbuildere  så synes jeg absolut ikke han fortjener  en stemme

så min stemme falder ikke  på Anders

Anders tror selv og prøver at forherlige ham selv og hans Elite links som værende bedre end alle  andre i branchen hvilket der  absolut ikke er hold i



Jeg forstår dig egentligt godt, men det jeg har set Anders Saugstrup være konsekvent med er at skabe værdi, værdi og atter værdi.

Modsat ham, ser jeg rigtigt mange, der pludselig dukker op af ingenting og ikke sætter sig ind i en skid om SEO, men sælger "Linkbuilding" og "visdom" - for det giver jo hurtige penge på kontoen.

Tag ikke fejl. Jeg er skide misundelig overfor folk, der sælger røverier da stort set alle mine kunder denne måned har sagt de kan bruge mig, men ingen alligevel har betalt. Så jo, jeg kan godt forstå tanken i at sælge røveri for åben gade - men at gøre det er en anden sag. At forsvare det og angribe dem der gør det rigtige er helt uforståeligt i min verden.

Det værste ved at gøre det i linkbuilding-henseende er bare at det stadigvæk er røveri for åben gade. Og det risikerer at blive straffet. I hvert fald i Google.

At forsøge at skyde Anders for at fortælle hvordan man tjener penge uden at risikere at ryge "i fængsel" er ultimativt dit problem - i mine øjne.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle de pæne ord, Jacob, Brian, Jon, Olina og Gita! Smile

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tak for det SFD - det sætter jeg pris på. Det er kommentarer som dine der gør, at jeg får lyst til at udarbejde en 2013 version. 

For god ordens skyld skal jeg nævne, at jeg også har stemt på Anders' indlæg.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lars Tonne Andersen:
Anders tror selv og prøver at forherlige ham selv og hans Elite links som værende bedre end alle  andre i branchen hvilket der  absolut ikke er hold i

Som konkurrent til Saugstrup udtaler jeg mig ikke objektivt, men jeg må bestemt sige at Saugstrups elitelinks er mere holdbare end rigtigt mange andre links der laves i linkbuilding branchen.

Så sent som her til morgen har jeg siddet og lavet backlinkprofilering og stødte på en af mine konkurrenter/kollegaers blognetværk, og de blogs var fyldt med artikler med exact match anktertekster. Det er lige til en pingvin-straf til kunden.

Der er rigtigt mange linkbuilders der STADIG arbejder ALT for ensidigt og alt for skematisk, og helt glemmer variationen. Med elite links som skabes ved at skabe linkværdigt indhold får man langt større variation end rigtigt mange (amatør)-linkbuildere laver.

Så jeg må sige at hvis man har råd til at betale det elitelinks koster, så er der ikke nogen tvivl om at de er hævet over de fleste andre, mht. langtidsholdbarhed og kvalitet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Gi Himmelstrup:

Tak for det SFD - det sætter jeg pris på. Det er kommentarer som dine der gør, at jeg får lyst til at udarbejde en 2013 version. 

For god ordens skyld skal jeg nævne, at jeg også har stemt på Anders' indlæg.

Tak for din stemme, Rasmus! Den er jeg sgu stolt af!

Glæder mig til at være med i din 2013-version. Har du overvejet at lave en version af http://pointblankseo.com/creative-link-building også? Jeg tror der kunne komme en pokkers spændende post ud af sådan en runde!

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Glæder mig til at være med i din 2013-version. Har du overvejet at lave en version af http://pointblankseo.com/creative-link-building også? Jeg tror der kunne komme en pokkers spændende post ud af sådan en runde!

Det er hermed en aftale - giver du så en stemme? :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Gi Himmelstrup:

Anders Saugstrup:
Glæder mig til at være med i din 2013-version. Har du overvejet at lave en version af http://pointblankseo.com/creative-link-building også? Jeg tror der kunne komme en pokkers spændende post ud af sådan en runde!

Det er hermed en aftale - giver du så en stemme? :)

Jeg må skylde en stemme til næste år, Rasmus :-) Årets stemme er allerede brugt :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Lars Tonne Andersen:
Anders tror selv og prøver at forherlige ham selv og hans Elite links som værende bedre end alle  andre i branchen hvilket der  absolut ikke er hold i

Som konkurrent til Saugstrup udtaler jeg mig ikke objektivt, men jeg må bestemt sige at Saugstrups elitelinks er mere holdbare end rigtigt mange andre links der laves i linkbuilding branchen.

Så sent som her til morgen har jeg siddet og lavet backlinkprofilering og stødte på en af mine konkurrenter/kollegaers blognetværk, og de blogs var fyldt med artikler med exact match anktertekster. Det er lige til en pingvin-straf til kunden.

Der er rigtigt mange linkbuilders der STADIG arbejder ALT for ensidigt og alt for skematisk, og helt glemmer variationen. Med elite links som skabes ved at skabe linkværdigt indhold får man langt større variation end rigtigt mange (amatør)-linkbuildere laver.

Så jeg må sige at hvis man har råd til at betale det elitelinks koster, så er der ikke nogen tvivl om at de er hævet over de fleste andre, mht. langtidsholdbarhed og kvalitet.

Ja, problemet med dårlige links er netop, at de er en reel fare for websites nu. Også for websites, som har masser af rigtigt gode links. Vi, der arbejder med SEO for kunder, har alle set den pris en kunde betaler, når Google pludselig ser sig sur på en del af en linkprofil. Det er dyrt og det er svært at ryste af sig.

Det er derfor jeg - ligesom mange andre - siger det meget klart, at man skal være forsigtigt nu om dage. 

Om man så bygger de såkaldte elite links (og læg mærke til at der ikke er noget hemmeligt i den idé - jeg har lagt hele opskriften ud til fri afbenyttelse for alle) eller andre slags gode links er ligegyldigt. Pointen er at undgå de links som er farlige.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der også smidt en stemme herfra til Anders Smile. Jeg gider ikke at bruge tid på at begrunde hvorfor, da en del Aminoer herinde allerede har gjort det. Held og lykke!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Gi Himmelstrup:
Tak for det SFD - det sætter jeg pris på. Det er kommentarer som dine der gør, at jeg får lyst til at udarbejde en 2013 version. 

Og tak for et kanon indlæg!!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)