Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forfatter af iværksætterbog, læst af mere end 5000, udgiver ny bog - Få den her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Så er den her - Grandma's Secret Recipe. Kun 9$

Hvis du ligesom 5.000 andre iværksættere har læst min tidligere bog, Den Geniale Iværksætter, så skal du læse med her.

Jeg har skrevet en ny bog, der skal give din virksomhed et ekstra skub. Den skal være med til at få din virksomhed op på et højere niveau. Med Grandma's Secret Recipe lærer du, hvordan du gør din virksomhed unik og uvurderlig.

Læs meget mere om bogen og køb den her: http://billysbilling.com/grandmas-secret-recipe

Om forfatteren:

Igennem 10 år har jeg haft 9 virksomheder, ejer pt. 4 virksomheder og sidder i 5 bestyrelser. Min blog rummer værdifuld viden for andre iværksættere – et short cut til hvordan du optimerer din virksomhed og tjener flere penge uden, at du nødvendigvis skal arbejde konstant. 

Det gælder om at være omstillingsparat, hvis man vil være først og klare sig bedst! Derfor må man konstant stille krav til sig selv og sine omgivelser. 

Det er hverken den hurtigste, klogeste eller smukkeste, der får størst succes og når længst, men den, som kan omstille sig til nye markeder og situationer - være den, som sætter dagsordenen og dermed bestemme retningen for udviklingen. Den som tør bryde normer og udfordre eksisterende spillere på markedet.

Livet som iværksætter åbner døre for mig, som giver mig frihed og muligheder - både nu og i fremtiden. Det styrker passionen for mit arbejde og accelererer mit engagement og ambitionsniveau. På baggrund af mine 10 års erfaringer som iværksætter, er det muligt for mig, og dem jeg arbejder sammen med, at skabe nye onlineprogrammer hurtigere end en hest kan rende og en steppebrand kan brænde.

Jeg arbejder kun sammen med ambitiøse, glade og målrettede mennesker, og det er under sloganet "We try harder, passionated, everyday!"

Læs her om mit CV, mine virksomheder og lidt sjov.

De 4 virksomheder, som er omkring for tiden, er følgende: Billy's Billing, SlideShop, Addealing og Relation Technology.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)