Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24, pige, starter op som selvstændig maler, gode råd søges!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ja det kan nok sagtens betale sig at give lidt ekstra oven i hatten. I forhold til hvad det koster, er alt den gode omtale pengene vær!

Er der nogle gode råd i forhold til at jeg jo skal ud og have firmabil, værktøj, leverandøre osv.

Er der f.eks nogle gode steder man kan købe brugt værktøj?

Der må være mange her i krisen som er gået konkurs eller andet og skal have solgt deres værktøj m.m

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

NIM

Tak for respons

Gode råd i forhold til Firmanavn, og nøgleord! Vil jeg tænke over.. Tak for tippet ang. dine erfaringer med bygherre og dit link :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Jeg har et Malerfirma i Hornslet og vil godt kunne trække på din hjælp, send en mail på malerengholm@gmail.com.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone,

Jeg har lige skrevet en e-bog med 108 gratis tips til hvad en maler (eller en anden håndværker) kan gøre for at få kunder - jeg tror at du vil kunne finde mange nyttige tips til din opstart.

Jeg kan i hvert fald nævne:

- Få lavet nogle billede visitkort og uddel dem til alle (koster meget lidt)
- Lav en Facebook side og reklamer for venner, familie og andre i dit netværk (gratis)
- Få lavet en lille fin hjemmeside (ikke noget stort og fancy) (koster under 3.000 kroner)
- Lav samarbejde med andre håndværkere, ejendomsmæglere, boligforeninger og lignende (koster som oftest ikke andet end tid)

Du kan se alle 108 tips her

Rigtig god fornøjelse

Martin Smile 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg sender dig en mail! Starter som sagt op fra 1 marts.

 Martin, gode råd, dem vil jeg se nærmere på, tak Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Hvis du har mod på at flytte til KBH er der mange muligheder for en dygtigt maler der vil starte eget firma.   Jeg kender endtil flere malermestere der kunne være interesseret i at bruge en dygtig underleverandør.

 

Mvh

Ravn

 

 

 

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn

Tak for dit forslag, du har nok ret i der er en del flere muligheder i KBH, men min plads er vist i Jylland. Det er her de dygtige håndværkere høre tilWink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skiller dig ud fra andre med et nicheprodukt - i hverfald markedsføringsmæssigt - er der ingen grund til allerede fra starten at give rabat.

Gør brug af gratis PR i stedet i eksempelvis lokalavisen (skal dog have en annoncen til gengæld) og nogle faverige brochurer.

Tænk over et bestemt segment du vil rette din markedsføring imod og form din markedsføring derefter.

Som en anden skrev er det lokale fundament altafgørende, da man først skal have bevist sit værd et par gange, så har du sat gang i mund til mund-formidlingen.

Få andre håndværkere (lokale tømre, VVSere, elektrikere, murere etc.) som allierede, så du kan indgå i minientrepriser. Så dem skal du også markedsføre dig over for. 

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Simone

 

Syntes du skal ringe til AL maler.

Annette har været i faget i mange år. Er sikker på i kan

få en god snak om opstart af malerfirma priser, værktøj osv.

22 99 09 26

 

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide med lokalavisen!

Jeg tror du har ret i det er vigtig at finde sit segment, og at folk forbinder mig med noget ud over at være maler.

Nogle bliver forbundet med at være billig, og andre på at det altid er håndværk i top klasse. Vigtig at finde sin niche og markedsføre ud for det.

Men som sagt at få forbindelserne i orden, så håndværkere kan anbefale hinanden, eller arbejde sammen..

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)