Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24, pige, starter op som selvstændig maler, gode råd søges!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt mange sikkert vil tænke det er et dumt tidspunkt, krise, byggeriet står stille osv., men jeg tager chancen og jeg skal trods alt kun kunne forsørge mig selv. Jeg er uddannet i 2008, hvor jeg bestod med medalje. Jeg arbejdede efterfølgende 2 år som svend, i 2010 savnede jeg nye udfordringer og ville gerne have mere kundekontakt, har derfor arbejdet hos Cadesign (3D bureau) som receptionist ind til nu.

Jeg er en dygtig håndværker, men eftersom det er første gang jeg går selvstændig ved jeg ikke så meget om hvordan jeg bedst og nemmest kan gøre opmærksom på mig selv og skaffe kunde.

Hvor vil det være godt at reklamere, og hvilke mennesker vil være en god ide at tage kontakt til?

Er der noget økonomisk hjælp at hente nogen steder når man prøver at starte op? Har snakket med min A-kasse (krifa) og de var ikke særlig medhjælplige hvis jeg ville starte op som selvstændig. Jeg er ikke fyret, men har selv sagt op til 1.marts

Er der eventuelt nogle malermestre der ude som har travlt i perioder, og mangler en hjælpende hånd, vil jeg være et dygtig og stabil maler at kontakte!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herinde i Århus og omegn der har brug for lidt ekstra malekraft fra 1. Marts?

Og hvordan tænker I i forhold til reklame? Jeg ved kunne sagtens forestille mig hvor vigtigt det er med 1. klasses arbejde da mund til mund er rigtigt effektivt, men er der noget jeg kan gøre udover det?