Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg er løbet ind i en mur!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal som sagt sælge danske smykkekunstneres smykker på internettet. Jeg er løbet ind i det problem at det er svært at finde transport til dem ud i verden.

Postdanmark sender værdipakker og de er forsikrede, men jeg kan ikke få klart svar på om det også gælder smykker, hvis de er af ædelmetaller - nogen der ved det? Jeg har talt med 3 fra Postdanmark, som alle påstår at det de siger er korrekt.

Der er nogle lande som ikke modtager værdipakker - hvordan hulen får jeg sendt smykkerne dertil? UPS, DHL og de andre vil ikke sende noget til en værdi over 500$ og SLET ikke smykker.

Et firma ville gerne stå for det hele, men med skudsikre biler og kurerservice kommer prisen op i det røde felt.

Endvidere har jeg nu hørt at jeg skal have tilladelse fra de lande jeg skal sende smykkerne til - fra lufthavnen om at de overhovedet vil modtage det og fra ambassader om at det må indføres - det lyder jo fuldstændig vildt!?

 

Smykkerne ligger jo i pris fra DKR 5000,- og op - uden begrænsning - og er i alle typer materialer, fra guld og ædelsten til plastic og fiskesnøre.

 

Jeg er virkelig stødt på grund her - nogen der kan hjælpe?

 

På forhånd tak

 

Mette

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette!

 

Måske du kan få yderligere oplysninger her ....


PAKKER UDLAND
POST DANMARK A/S’ FORRETNINGSBETINGELSER AF 1. JANUAR 2006 FOR PAKKER
UDLAND (CARRYON CASH, CARRYON HOMESHOPPING, CARRYON BUSINESS BASIC OG
CARRYON BUDGET)

Nærværende forretningsbetingelser gælder for forsendelse af CarryOn Cash, CarryOn HomeShopping, CarryOn
Business Basic og CarryOn Budget pakker.
CarryOn Cash, CarryOn HomeShopping og CarryOn Budget pakker kan sendes til de fleste lande i verden samt
Færøerne og Grønland. CarryOn Business Basic pakker kan sendes til lande i priszone 10 til 13.

Du finder betingelserne her på dette link:

  http://193.3.68.126/cms/da-dk/files/FBPakkerUdland.pdf


mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Super! det løste mit problem delvis. Men jeg må så - har jeg fundet ud af sidde og kigge hver eneste land igennem for at finde ud af om der skal indhentes tilladelse og om de modtager værdipost. Og grænsen er 100.000.

Men jeg har stadig problemet med hvordan jeg sender til lande som ikke modtager værdipost. Norge gør f.eks. ikke - nogen idéer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)