Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BS Christiansen hopper med på vognen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter den store polemik vedr. CSC, Bjarne Riis, Jesper Skibby, Michael Rasmussen osv. har Danmarks "Supermand" NR.1
netop udtalt at han også har levet på en løgn; "JEG HAR ALDRIG VÆRET JÆGERPILOT, jeg er bare spejder... snøft"

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Nu har BS vel egentligt aldrig påstået han var jægerpilot, men derimod Jægersoldat

 

bortset fra det, synes jeg det er dejligt at kunne tænde tossekassen uden der kører tour de france hele tiden.

Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ej hvor pinligt...sidder her og synes selv den var sjov og så kan jeg ikke engang få den skrevet ordentlig
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg er mega sportsnørd, men selv for mig blev det for meget med det tour de france
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
For første gang i mange år, skulle jeg følge touren ... glædede mig til at se en "ren" tour ...

At Michael R. blev taget ud, overrasker ikke efter det man hørte i pressen, manden har kun haft en grund til det spil omkring hans opholdssteder. Har man rent mel i posen, kører man ikke rundt med cykelunionerne og klubhold på den måde

Nu vandt kuntadope og mange tabte interessen for verdens største cykelløb. Gad vide om TDF bliver til noget næste år

Jeg har iøvrigt lige læst "Et liv på kanten" og man kan mene hvad man vil om BS, men han har da prøvet lidt af hvert indenfor det militære, stor respekt herfra. Nu kan det være der er en jobmulighed på Vestegnen ... Brøndby IF har da behov for alt den hjælp de kan få

 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)