Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på GPS''en i sommervarmen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
  Blot lige en lille advarsel om sommervarmen - hvis den altså overhovedet kommer....

Min GPS-modtager er stået af grundet overophedning. Altså ikke ved brug, men simpelthen af at sidde i forruden i bilen imens den har stået i solen hele dagen. Det er tilsyneladdende ikke helt unormalt at en direkte sollys kan ødelægge den. Jeg har ihvertfald fået det bekræftet fra en af mine gode bekendte som må siges at kende en del til dette, foruden en del tilsvarende tråde på Internettet der advarer imod for meget varme.

Jeg er tilsyneladdende "heldigt" sluppet, i og med at det kun er modtageren som er stået af. Selve PDA''en overlevede, men det skyldes at jeg altid tager den med mig. Skærmene på sådanne enheder (PDA''er GPS''er m.fl.) kan heller ikke lide en rigtig varm bil.

Det med varmen står formentenlig et eller andet sted i den manual som jeg ikke lige har fået læst til ende....
Men nu er advarslen ihvertfald viderebragt, derved er der måske andre som kan spare de 1.000 kr. som jeg nu skal ud og bruge på en ny modtager....
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)