Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress SEO Plugin.. noget for dig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino folk..

Jeg har i forbindelse med en blog udviklet et plugin til Wordpress for at gøre linking ud til mine produkter noget nemmere.
Det plugin'et gør at gennemsøge indlæg for specifikke ord eller sætninger som jeg har angivet under en bestemt katagori i min Blogroll, og så lave teksten om til links automatisk.

Eksempel:
I min blogroll opretter jeg et link kaldet "K810i", som har url: http://www.seunlock.dk/unlock/Sony+Ericsson/K810i/

Med mit plugin aktiveret vil der nu HVER gang jeg skriver K810i i min blog automatisk blive oprettet et link til overnævnte url - istedet for jeg altså selv skulle oprette det manuelt i indlægget.
Der understøttes også sætninger, som pt. altid "over-ruler" ord, dvs. laver man et link med "tuborg" der linker til tuborg.dk, og samtidig et der hedder "grøn tuborg" der linker til grøntuborg.dk så vil pluginet, når man skriver "grøn tuborg smager godt" altså oprette ét link i stykket: "grøn tuborg" til grøntuborg.dk :-)

Der understøttes også forskellige gradbøjninger af ord. Dvs opretter man et link kaldet "flask" til flask.com, så vil følgende ord automatisk laves om til links til samme url:
flask (selvf.)
flasken
flaskerne

Opretter man et mere specifikt ord som "flasken" til flasken.com også, samtidig med "flask" linket så vil der altså blive oprettet følgende links:

flask (vil linke til flask.com)
flasken (vil link til flasken.com)
flaskerne (vil linke til flask.com)

I kan se plugin'et i fulde omdrejninger her: www.seunlock.dk/blog/
Der opretter SAMTLIGE links i alle indlæg.

Egentlig var det kun ment til egen brug, men kunne nogle være interesserede i det vil jeg da gerne sælge det til en rimelig penge.
Forestiller mig en pris på 250 Dkr ex moms per "licens" ved salg af én licens. Én licens er en aktivering til ét domæne (denne kan selvf. ændres løbende hvis man skulle skifte domænenavn osv).

Jeg brygger på en ny version hvor man kan tilvælge at der også skal søges i kommentare, når den kommer kan opgraderingen fåes gratis.
Den nuværende version understøtter også muligheden for at der skal søges efter indlægs titler som der automatisk linkes til hvis dette skrives / nævnes i et andet indlæg.

Plugin'et vil helt sikkert være nyttigt i SEO sammenhæng, eller hvis man blot ønsker større sammenhæng mellem sin blog og sine produkter på en nem måde :)

Skriv endelig hvis der er nogen spørgsmål :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder rigtig smart, men er det ikke allerede muligt at hente noget lignende gratis? Som f.eks. det her: AutoHyperLinkURLs ?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wonderbaum,

Det troede jeg også.. og jeg ledte da os nettet tyndt efter det inden jeg gik i gang med mit eget.. men som det du linker til fandt jeg kun 1-2 MEGET gamle plugins. (Det du linker til er fra 2004) og understøttes sikkert ikke ordenlig i et nyt Wordpress. Kommer der opdateringer til Wordpress der gør at mit ikke virker, så vil der selvf komme en opdatering hurtigt fra min side efter GRATIS.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal ikke kunne sige hvordan det plugin jeg henviser til virker sammen med nye versioner af WP, men jeg kører det på alle mine blogs og der virker det rigtig fint (også selvom det er fra 2004). Men jeg er ikke ekspert på området så jeg skal ikke kunne vurderer om dit plugin kan noget det andet ikke kan.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Søger den også eksisterende sider igennem og laver links der? Jeg skal ikke selv bruge sådan et plugin da jeg laver mit eget CMS, men funktionen vil da unægtelig være lækker at have med. ;)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Wonderbaum:

Ok :)

Niels Henriksen:

Jeps, alle indlæg søges automatisk igennem. - også dem man skrev for 6 mnd siden ;)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det rimeligt at tage penge for det ? jeg mener - du har sikkert 10-20 andre plugins installeret som andre har brugt tid på at lave og lagt ud gratis, men hvis du laver noget koster det $.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig smart! Det er da helt sikkert penge værd!

Men jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke bryder mig om den slags - det findes på både Jubii og Computerworld og det irriterer mine øjne mens jeg læser.

Når jeg kommer ind på et site med det tænker jeg at her forsøger de at sælge mig noget og det synes jeg hænger dårligt sammen med en blog.

 

Men jeg tror ikke der er ret mange som deler min synspunkter - jeg er måske ikke den rette målgruppe :)

 

Mvh

 

Mette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal naturligvis være kritisk med hvad man linker til (på den måde at man ikke har siden oversået med línks)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)