Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside vil ikke lukke mig ind! Hvorfor?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer, bag skærmene

Under opsætning af ny hjemmeside, kan jeg pludselig ikke logge ind. Når jeg har skrevet mit kodeord, bliver jeg blot sendt videre til en blank side. Det forstår jeg ikke - i går virkede det tilsyneladende udmærket.

Jeg bruger Wordpress og har ingen idé om, hvorfor jeg ikke kan komme ind. Jeg får ingen melding om forkert kodeord, siden bliver simpelthen bare blank. Jeg har nu forsøgt fra to forskellige computere med samme frustrerende resultat. Hjemmesiden står heller ikke som den skal - og nu kan jeg ikke gå ind og rette det.

Alle råd, idéer eller tanker modtages med kyshånd.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at kontakte dem? Det kunne være deres server er gået ned eller noget fra deres side af`?

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligner en fejl i enten systemfiler eller et nyt plugin der er installeret. Muligheden kan også være at din udbyder er blevet hacket. Det er dog kun i værste tilfælde. Du er velkommen til at sende ftp oplysninger til mig, så tager jeg gerne et kig på det. Det går jo ikke at din forretning kører uden hjemmeside. :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kunne også skyldes hacker angreb..

Hvad er url til det omtalte site?

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er Nordfreelance.dk

Som det også ses, ser siden ikke ligefrem sammenhængende ud i dag, når man klikker rundt.

Fra København S
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

dette skyldes sikkert at din host's webserver er gået ned og trænger til en genstart 

kontakt hurtigst muligt support...

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det lyder til at være den berygtede "WordPress white screen of death".

Problemet opstår som regel hvis din "memory limit" er opbrugt. Det er ofte et plugin eller en funktion i dit tema der får din WP til at gå ned.

Log på med FTP, og gå til /wp-content/plugins og omdøb dine plugin mapper en efter en. Har du eksempelvis en plugin mappe der hedder "mitPlugin", så omdøb mappen til "mitPluginX". Det vil få WordPress til automatisk at disable det plugin. Så for hver gang du disabler et plugin går du ind og reloader siden, for at se om det har afhjulpet problemet.

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlægget slettet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)