Hej Preben "Derfor er man henvist til primært at fokusere på content, titler og andre onpage optimeringer, hvis man skal holde sig til White-hat teknikker." Det svarer til at have en bilmotor, der kun tænder på den ene cylinder. Det er korrekt, at on-page optimering kan bringe dig et stykke, men hvis konkurencen er bare "normal", så skal alle 4 cylindre tænde Venlig hilsen, Christian |
Det svarer til at have en bilmotor, der kun tænder på den ene cylinder.
Det er korrekt, at on-page optimering kan bringe dig et stykke, men hvis konkurencen er bare ''normal'', så skal alle 4 cylindre tænde
Hej Christian
Det kan vi da hurtigt blive enige om. Problemet er blot hvordan du skaffer 3 cylindre til en kommerciel dansksproget side med salg af børnetøj etc. uden black-hat. Men du kender måske nogle content-tunge sites med høj popularitet, som sælger links til web-shops indenfor populære brancher?
Vi kan jo læse af andre tråde at det er svært overhovedet at skaffe leverandører til visse brancher, da de ikke ønsker deres tøj o.a. solgt via web-shops. Det lykkes jo så alligevel for nogle, men at få et link fra leverandøren vil nok være utopi.
Mvh
Preben
Preben