Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsrapporten

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder spændende.

 

prøv at skrive ned hvor dine 10 vigtigste søgeord ligger på google og så se hvor de ligger efter du har kørt rapporten igennem.

 

mvh

Morten

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt rapporten.

Jeg synes det er en ganske fin rapport, og absolut en beskeden pris på 750 kr. værd, men havde jeg givet meget mere, ville jeg være blevet skuffet.

 

Jeg må erkende, at jeg primært har læst den igennem et par gange, og ikke nærstuderet den 100% så mit indlæg skal tages med forbehold herfor.

Størstedelen af indholdet kendte jeg til i forvejen, viden jeg har anskaffet mig på diverse websites, og især Amino. Desværre var der ikke de store "aha-oplevelser" for mig, der ellers langt fra er seo-haj.

 

Min vurdering er derfor, at den er et SUPER køb for folk uden den store viden om seo, mens folk der har arbejdet en del med den slgs, formodentlig vil blive en smule skuffet.

 

Det jeg synes rapporten mangler, ligesom mange andre lignende bøger, er at bevæge sig ned på et helt konkret niveau. Det er fint nok at vide HVAD man skal gøre, men det hjælper ikke meget, hvis man ikke ved HVORDAN.

Eftersom rapporten i mine øjne er til seo-nybegyndere, må man forvente at langtfra alle læsere ved hvordan de skal udføre tingene.

 

Alt i alt synes jeg dog at den er et køb værd, så bestil skidtet :-)

 

 

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da godt at der er nogle der er tilfredse med rapporten.
Jeg har kommenteret den i en tidligere tråd og synes den er noget tynd.
Den sætter sig også mellem to stole om jeg så må sige. Hvilket skal forstås sådan at hvis du er nybegynder, giver den ikke anvisninger på hvordan du udfører de råd der gives. Og hvis du har bare nogen erfaring, er der ikke noget at hente.



Prøv at søge på Google efter noget andet i den genre. Der findes bedre information derude - både gratis og betalbart.



Mvh



Mekanikeren



Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-07-2007 22:55:33 Forfatter: www.IndustriBasen.dk

Bare et eksempel på et af mine søge ord. Brugt Gaffeltruck. Jeg var ikke at finde på google i de første 20 sider vil jeg tro.

Men nu ligger jeg nr 8 på første side. Lige pt ihvertfal. Det synes jeg er ret flot.

Har du husket at logge ud fra din google konto !!!!  hos mig ligger du nr.5 på side 3, og google har sidst "læst" din side d.24 juli så jeg tvivler på det er resultatet af din optimering.

Jeg har dog ikke læst optimeringsrapporten, men jeg ved at der er blevet skrevet meget om den herinde, og jeg må da sige at Christian (tror jeg han hedder) virker til at vide hvad han snakker om  så helt gal kan den da ikke være

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Jeg har ladet mig fortælle af en ekspert inden for søgemaskine optimering at det at man sætter søgeord på selve siden ikke har ikke den store effekt på hvor du ligger på Google. Det det der efter hans og en del andres ( har læst en del rapporter efterhånden ) udsagn virker og får en side til at rykke op, som nu Morten fra Industribasen.dk beskriver, er eksterne links til ens side. Det er bare en ting, der er selvfølgelig flere.

 

Jeg har læst en rigtig god rapport, på engelsk, der hedder "Search Engine Optimization Made Easy" skrevet af Brad Callen. Den kan downloades GRATIS her http://www.timberway.com/easy-search-engine-optimization-238.htm. Der står rigtig mange gode tips.

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-08-2007 11:45:56 Forfatter: George



Jeg har ladet mig fortælle af en ekspert inden for søgemaskine optimering at det at man sætter søgeord på selve siden ikke har ikke den store effekt på hvor du ligger på Google.










Hej George







Vores erfaring siger det stik modsatte. Vi har desværre ikke haft mulighed for at få ret mange indgående links fra leverandører, men har haft gode erfaringer med at optimere selve hjemmesiden (Onpage optimering). Det kan du f.eks. lære meget af i vores nye e-bog "Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside".



Mvh
Preben Madsen
DocTech






Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Preben,

 

Ja, jeg spurgte ham faktisk også om han nu var så sikker på det, for jeg havde jo læst noget andet, men det holdt han fast i.

 

Som han sagde, for år tilbage havde det stor betydning, men i dag havde Google ændret så meget på deres søgerobot og den måde at indexere siderne på, at de ikke rigtig betød noget. Så kan man tro på det eller ej.

 

Hvis I har haft succes med tilretning af keywords og I har kunnet se ændringer på siden placering så må de jo have en vis betydning. Hvis I da kun har ændret keywords og ikke andet. Det er vigtig lige at bemærke når man laver disse tests.

 

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det er da rigtigt at indgående link, har en stor betydning, men glem ikke at Googles mål er at finde de mest relevante sider i forhold til søgeordet, så selvfølgelig er det også vigtigt at optimerer onpage, og få et godt indhold der tilfredsstiller den der søger. Der er ingen tvivl om at det er det der i det lange løb giver bedst,. Og har man et kanont indhold, så kommer de eksterne links ofte af sig selv.

Med venlig hilsen

Steen Svalø


 

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.
Jeg er netop kommet hjem fra ferie og ser, at I debatterer Søgeoptimeringsrapporten.
Det er jo ikke et spørgsmål om off-site optimering eller on-site optimering, der giver topplaceringerne, det er et skønsomt mix. af rigtig mange ting, der hver især bidrager til topplaceringerne.
Nogle vil, grundet forskellige begrænsninger i deres shopping/cms systemer, have lettere ved at optimere på nogle af tingene, andre vil focusere på andre ting, fordi de har bedre muligheder for at gøre det; men rapporten giver overblikket, så man selv kan vurdere, i hvilken rækkefølge man mest optimalt skal tage fat i tingene. Hvorfor pille rundt i noget, som næsten ingen effekt har, hvis man kunne bruge tiden bedre på nogle af de ting, der virkelig giver bonus 
Venlig hilsen,
Christian


Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-08-2007 13:41:10 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Det er jo ikke et spørgsmål om off-site optimering eller on-site optimering, der giver topplaceringerne, det er et skønsomt mix. af rigtig mange ting, der hver især bidrager til topplaceringerne.

Det største problem med en kommerciel dansksproget site er, at der ikke er mange som frivilligt linker til den (måske bortset fra leverandørpartnere). Hvem laver uden opfordring et backlink til en side med børnetøj, VVS-artikler eller tilbehør til hestesport? Desuden er der ikke mange dansksprogede linksites der er værd at købe/få links fra. Derfor er man henvist til primært at fokusere på content, titler og andre onpage optimeringer, hvis man skal holde sig til White-hat teknikker. Heldigvis er vore erfaringer at man kan komme temmeligt lang med det.

Mvh
Preben Madsen
DocTech


 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)