Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsrapporten

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kender til Søgeoptimeringsrapporten?
 

Hvad får man for de 750,- man skal betale for den?

 

Er den det værd?

 

Jeg spørger fordi jeg har tænkt på at købe den, men vil gerne høre om andre har haft erfaring med den!

 

 


JCIT

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Jeg købte den for 2 dage siden og kan sige at jeg er blevet en hel del klogere.

Jeg har siddet i går og i dag og justeret og optimeret på industribasen.dk

 

Bare et eksempel på et af mine søge ord. Brugt Gaffeltruck. Jeg var ikke at finde på google i de første 20 sider vil jeg tro.

Men nu ligger jeg nr 8 på første side. Lige pt ihvertfal. Det synes jeg er ret flot.

Der står mange guldkorn i som jeg er sikker på ville koste flere penge at finde ud af selv. Tid er = penge

 

Men jeg har tænkt mig at få Christian fra Effektiv markedsføring til at kigge min side helt igennem så den kommer til at ligge bedre i søgeoptimeringerne.

 

Så håber dette var et godt svar.

 

mvh

Morten

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for dit svar.

Er der ikke andre der har erfaring med Søgeoptimeringsrapporten?

JCIT

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu vil jeg ikke betvivle indholdet i den da jeg ikke selv har set eller læst den - men kunne det ikke tænkes at der let kunne være andre omstændigheder der gjorde at du gik fra en meget lav (eller ingen) placering og op til nummer 8? Jeg mener bare - 2 dage til både at læse, forstå, lave tilstrækkelige ændringer og blive google-updateret til at man på no-time foretog et sådant spring?

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej keysersoze

 

Jeg er ikke så meget inde i søgemaskineoptimereng endnu så jeg ved noget om hvor lang tid det tager google at opdatere.

 

Men jeg har med vilje for sjov hold øje med mine forskellige vigtige søgeord inden jeg gik i gang med søgemaskineoptimere IndustriBasen.

 

Så jeg kan ikke se hvad der ellers skulle være sket siden jeg er kommet frem til første side.

 

Hvad kunne det skyldes?

 

mvh

Morten

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nok heller ikke den helt rigtige til at give mange flere ledetråde i det detektiv-arbejde, men går jeg ind og kigger på hvornår den cachede version af din side er fra så siger den d. 22. jul 2007 - altså fra før du optimerede siden.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

jeg ved desværre ikke hvad cachede betyder. Det eneste jeg ved er at jeg er kommet op på første side med "brugt gaffeltruck"  og ligger nu nr 8 og det gjorde jeg bestemt ikke inden jeg ændrede de ting der står man skal i rapporten.

 

Så om det kan skyldes noget andet ved jeg ikke. Men jeg er ikke i tvivl om at de ting der står i rapporten er gode tricks.

 

mvh

Morten

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
cachen er google seneste kopi af en side - og med det måske den seneste gang google har været inde og vurdere den enkelte side.

 

Som sagt kan jeg ikke betvivle noget jeg ikke har læst - men det kunne jo tænkes at siden med brugt gaffeltruck slet ikke var indekseret før altså den 22. hvor den så også fik den gode placering  I hvert fald kunne noget tyde på at google ikke har opdaget de ændringer der er lavet til siden endnu.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
ok.

 

Jeg skal ikke kunne sige det. Men en ting er sikkert. 750kr er billigt for de informationer der står i rapporten.

Jeg tænkte også i starten at 750kr var mange penge men jeg er ikke i tvivl om at man skal læse meget længe og lede meget længe for at få alle de informationer.

Jeg har ihvertfal ikke fortrudt købet.

 

mvh

Morten

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tog chancen og købte rapporten.

Nu vil jeg afprøve den og så vende tilbage til denne tråd med mine erfaringer.

JCIT

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)