Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brainstorm.. inputs.. måske tilbud(?)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu grundlaget for at søsætte en tosset idé jeg fik en nat hvor jeg ikke kunne falde i søvn. Den sidste hurdle er selve gavepapiret. Indpakningen. Sølvfadet som idéen skal serveres på. Det som internetsurferne møder når inden de skal føle sig fristet til at downloade en lille gimmick.

Den ligger her nu: www.kasseapparatet.dk

.. i sin enkelthed:
En lønmodtager som arbejder mange timer ved en pc, kan hente en lille klient, som lægger sig nede i højre hjørne af skærmen - med en "counter".. Altså et 'kasseapparat' som ruller derudaf med en hastighed som brugeren selv har defineret... hans eller hendes timeløn.
Brugeren kan hermed halvvejs henad en arbejdsdag "trøste" sig med at kigge på sit kasseapparat og tænke "nå, jeg har da i det mindste tjent xxx kr."


Jeg har fået programmeret klienten i Indien. Jeg drømte om en løsning som ikke krævede noget downloaderi.. Det blev det ikke til - så jeg står med en betydelig hurdle. Folk skal stole på, at min gimmick ikke er fyldt med det crap, som almindelige pc'ere advarer mod når der skal downloades. Den typiske bruger vil altså få en advarsel om, at man ikke kan stole på dette lille program... Surt for mig, at jeg egentlig bare har gode intensioner om at bringe surferne og lønslaverne noget sparsomt lir i en kedelig hverdag, og så er det blevet standard at man skal frygte små .exe-filer.

Så jeg vender mig mod amino, for at få - som skrevet i overskriften - inputs, fælles brainstorm.. eller måske et prik på skulderen fra en amino som kan sige.. "Som det her?", og linke til noget lignende, "...det kan jeg lave for dig."

Måske har jeg for meget paranoia på vegne af mine egen målgruppe.
Bekymrer de sig om de advarsler?
Gør i?
... it depends i guess... men det afhænger vel i høj grad om websitet ser lidt suspekt ud?

oh yes, by the way. Ved siden af kasseapparatet sider en reklame som forhåbentlig kan kaste nok ører af sig til at projektet har tjent sig selv ind igen. Ingen havde vel troet at der ikke var noget økonomi i det(?)


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du laver et enkelt og pænt design, hvor du skriver præcis hvad meningen med programmet er, og fortæller åbent om hvad der er af reklamer, så ville jeg ikke have det store problem med det. Eventuelt lave en slags kommentar-box (lidt gæstebogs-agtigt), hvor brugerne kunne skrive deres erfaringer, og man selv kunne tilføje sine erfaringer og eventuelle spørgsmål. Dette vil ihvertfald gøre, at man får mere tillid til programmet, da man kan se hvad andre har skrevet om det, og selv skrive og stille spørgsmål.

Og så ellers bare ud og sprede det med mund-til-mund metoden, på en masse fora osv.

Som siden er nu, ville jeg ikke engang turde downloade programmet. Mest fordi jeg ikke har antivirus program eller noget, og ikke engang kan scanne filen. Jeg holder mig generelt væk fra exe filer, som jeg ikke stoler 100% på, da det (efter min erfaring) er mere effektivt en alt det firewall og antivirus-lort der findes på markedet, og bare får ens computer til at køre langsommere. ;)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Har lige prøvet det, og kan ikke få det til at virke.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-07-2007 21:03:34 Forfatter: Nicolai Christensen Hej Har lige prøvet det, og kan ikke få det til at virke.



nedtur...! Hvor bugger den?
Den er testet på flere computere, så jeg troede jeg var i havn nu... (processen har været lang.. trust me)
Det kan være en bug, hvis man ikke har dansk windows.

Skide god idé med at lade brugere kunne skrive comments! Den var jeg ikke selv kommet op med... havde tænkt mig nogle "udtalelser" som roterer i en .gif... (altså nogen jeg selv havde lavet - altså lidt fake bare for at skabe troværdig stemning.) Ikke en løsning jeg ville være stolt af, men hvis det oprigtigt er brugerne der leverer kommentarene så er moralen jo safe and sound.

Er der nogen der vil markere her i tråden hvis de har prøvet, og så også set det virke..plz

på forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov, forresten. Jeg glemte lige at spørge dig om hvilket du ville have et tilbud på, for jeg er ikke helt sikker på at jeg forstod det du spurgte om?
Er det et tilbud på en ny version af programmet (Jeg har lige installeret det, og det ser jo ud til at virke fint. Ihvertfald på min computer), eller er det blot på "gavepapiret", det vil sige en side hvor man kan finde alt info om siden?

Lige meget hvilke af delene, skal du være velkommen til at kontakte mig på e-mail, og så er jeg sikker på at vi kan snakke lidt om hvad du vil have, og så kan du jo få et tilbud hvis du ønsker det. Det er ihvertfald noget der ligger inden for vores, og vores partneres, kompetencer.

Fortsat held og lykke med projektet, jeg vil prøve og bruge programmet de næste par dage.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-07-2007 21:39:09 Forfatter: Christian Jessen (Jeg har lige installeret det, og det ser jo ud til at virke fint. Ihvertfald på min computer),



pyyyha sad lige med et gran af tynd mave nu hvor mine dollinger er shippet til Bombay via indernettet.

.. Det er simpelthen websitet hvorpå .exe filen skal lægges. Allright jeg var måske lidt malende i sproget :-).. Min idé var programmet. Det har jeg nu... so now what.

Jeg har selv moderate skills indenfor websiteprograming. Men det begrænser sig til flash og cms-templates og lige præcis så meget html, at jeg kan læse the matrix but not write it.

Synes selv det er en genistreg at brugerne skal segmentere sig selv inden de kommer i gang. Køn og alder. Jeg kan servere reklamen der passer til målgruppen. Er du ikke enig i at det er en styrke?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, jeg synes det er en rigtig god ide, og det gør det jo meget mere brugbart for annoncører. Basale og anonyme informationer, som man som forbruger ikke har så meget mod at udlevere.

Jeg synes programmet kører meget godt, men det ville være rart, at man kunne venstre-klikke på ikonet, for at åbne det, i stedet for først at skulle trykke på "åbn". Ligeledes kunne minimere det igen ved at venstre-klikke på logoet igen. Jeg er måske lidt doven, men sådan er det bare.

Med tilpas markedsføring, og en attraktiv side, tror jeg nok du skal få en del brugere af programmet - og så kan du jo altid tænke på udviddelser og andre ting, du kan trække ind i konceptet.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg var dig ville jeg kigge på at lave dit lille tool som en gadget til Vista (gadgets kan også bruges i ældre Windows versioner efterhånden). En sådan gadget kræver ikke ret meget programmering, og jeg tror at brugerne vil stole meget mere på sådan en komponent end et decideret program eller en ActiveX komponent.
 





Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)