Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk det nye skilt kr. 50.000,- på byggepladser

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 5 person

 

Det er utroligt, hvad der bliver lovgivet om. Med lov skal skal land bygges...

Denne lov gælder selvfølgelig ikke for byggeri på offentlige ejet grund.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2049641

 

Ha en god weekend.

 

Jimmy

 

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

RevisorOlsen:
Denne lov gælder selvfølgelig ikke for byggeri på offentlige ejet grund
Nu hører det vel lidt til sjældenhederne at det offentlige anvender sort arbejdskraft Smile - Men ellers ja- det er den der besværlige balance med kontrol som jo koster for håndværkeren men i alle fald sigter på, at alle betaler det de skal i skat. Jeg levede fint uden reglen, men heldigvis er der mange håndværkere som allerede stolte skilter med når de udfører arbejde

Her hvor jeg bor, er der mange polske varebiler i gang kan jeg sige, og om de betaler skat kan jeg ikke vide (heller ikke selv om de skiltede  faktisk Smile)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fint nok, denne skiltning anvendes jo allerede i dag. Det er jo en reklamesøjle, som kan give nye kunder. Det viser også at man er et troværdigt firma.

Det giver fornyet omsætning til skilte brancen, og tænk også på at det giver nye akut arbejdspladser til de folk som skal kontrollere at reglerne bliver overholdt - genialt gennemtænkt.

Flemming Hasselriis

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden der lige kommer for mange roser til denne ordning om skiltning på byggepladser, skal vi lige huske på at denne ordning/lov allerede blev vedtage og trådt i kraft pr. 1 juli 2012.

Akut job inden for skilte verden kommer så sandsynligvis ikke, idet at ordningen har været her i 6 måneder og skilteforretningerne har jo ikke lige frem "skiltet" efter nye ansatte.

Hvorfor skulle danske håndværker købe dyre danske skilte når man kan få et gratis på vistaprint?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu hører det vel lidt til sjældenhederne at det offentlige anvender sort arbejdskraft Smile

Det sker faktisk jævnligt at det offenliges leverandører bruger underleverandører der bruger underleverandører ..., der bruger sort østeuropæisk arbejdskræft til slaveløn.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:

RevisorOlsen:
Denne lov gælder selvfølgelig ikke for byggeri på offentlige ejet grund
Nu hører det vel lidt til sjældenhederne at det offentlige anvender sort arbejdskraft Smile - Men ellers ja- det er den der besværlige balance med kontrol som jo koster for håndværkeren men i alle fald sigter på, at alle betaler det de skal i skat. Jeg levede fint uden reglen, men heldigvis er der mange håndværkere som allerede stolte skilter med når de udfører arbejde

Her hvor jeg bor, er der mange polske varebiler i gang kan jeg sige, og om de betaler skat kan jeg ikke vide (heller ikke selv om de skiltede  faktisk Smile)

vh

Det er en noget naiv holdning

Fede malerier en blog om malerier

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede Malerier:

Det er en noget naiv holdning

Cookie:

RevisorOlsen:
Denne lov gælder selvfølgelig ikke for byggeri på offentlige ejet grund
Nu hører det vel lidt til sjældenhederne at det offentlige anvender sort arbejdskraft Smile - Men ellers ja- det er den der besværlige balance med kontrol som jo koster for håndværkeren men i alle fald sigter på, at alle betaler det de skal i skat. Jeg levede fint uden reglen, men heldigvis er der mange håndværkere som allerede stolte skilter med når de udfører arbejde

Her hvor jeg bor, er der mange polske varebiler i gang kan jeg sige, og om de betaler skat kan jeg ikke vide (heller ikke selv om de skiltede  faktisk Smile)

vh

Muligt men hvilket af det -

At jeg ikke mener det er så almindeligt at det offentlige anvender sort arbejde (de har jo sjældent direkte motiv)

eller 

At sigtet vel er at alle betaler det de skal i skat - det må da være tanken (muligt den ikke holder, men dog tanken) eller?

eller

At der er mange polske varebiler i vores område parkeret ved private huse - hvor jeg ikke føler mig helt overbevist om at der betales normal skat

Helt fint at mene det er naivt noget af det bare lidt nysgerrig efter hvad af det du finder naivt.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollet ide, de kan jo se på firmabilen hvem der arbejder der. Skal Danmark bare være et land fuld af udgifter på udgifter. Det er ikke mærkelit der ikke bliver skabt arbejdspladser i det lille dyre land mod nord

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes nu det er ret fedt, at drive virksomhed i Danmark! (har et skiltefirma)

Først lavede vi omkring 3000 cvr numre til varebiler og vi er stadig i gang med byggepladsskiltene.

Hvis regeringen nu bare kunne lave sådan en lovpakke for alle brancher, så skulle der nok komme gang i tingene. Gerne hvert halve år.

De kunne jo også indføre tvungen hårklipning hver 2. måned.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

man kunne også købe en plade og skrive det med en sprittus, bliver nok ikke særlig pæn, men billigt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)