Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en advokat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er i gang med at starte mit eget firma op, men der er rigtig mange ting, jeg ikke helt kan finde ud af.

Først og fremmest er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg skal starte et ApS eller et A/S, og jeg kender ikke helt til reglerne inden for de forskellige selskabsformer. Jeg har selvfølgelig prøvet at læse mig frem til denne information, men da jeg synes, at det virker lidt uoverskueligt, og da jeg gerne vil være sikker på, at alting foregår rigtigt fra start af, vil jeg gerne have fat på en advokat, så er der nogen herinde, der kan anbefale mig en god advokat?

I må selvfølgelig også meget gerne skrive, hvis I kan hjælpe mig med noget af det.

Mvh. Bente :=)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bente

Hvis du søger lidt rundt på Amino, kan du helt sikkert finde den information du søger.
Du skal selvfølgelig tænke dig om, men pas nu på ikke at gøre det sværere end det er.
Hvis du vil have en advokat ind over, så har vi på Amino en service hvor du kan få tre tilbud ganske uforpligtende:

http://www.agera.dk/advokat 

Men igen, jeg tror godt du kan undvære.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bente007

Du ville nok have fordel af at skrive en lille smule om, hvad dit firma skal beskæftige sig med. Så vil det være nemmere at rådgive om, hvilken sleskabsform, du kan/bør vælge - eller om du måske er mindst lige så godt tjent med at lave en enkeltmandsvirksomhed.

vh Birte

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)