Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min kunde (der er et stort velrennomeret firma) har ikke betalt - what to do?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Egå
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Potentialejægeren Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres lærerige svar :)

Jeg sendte en venligt undrende mail til rekvirenten, og nu er pengene endelig landet, med en undskyldning, og håbet om at det ikke kommer til at gentage sig :)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rikke,

Jeg har også haft en sådan kunde. Vi mødes snart i retten. De har også masser af millioner.

Du kan ringe ,være sød, sende rykkere osv, men de bruger dig som kassekredit, og det gør de sikkert også med deres andre leverandører. De ved de er store, og du er lille.

Hvis du kan leve med stressen over det, så bare fortsæt. Jeg tager ikke sådan nogle kunder mere.

Men ellers så kan du ringe først, sende 3 rykkere og så inkasso

Lad for Guds skyld være med at være alt for flink. Nogle af dem misbruger dig så.

Men jeg ved jo ikke hvordan din kunde er, i det her tilfælde, men pas på dig selv, og stressen ;)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)