Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger netværk i Randers

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

.... og spørge skema udfyldt og sendt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej StenKrog.

Jeg søger præcis det samme, og jeg er også fra Randers. Jeg er iværksætter af to virksomheder, ITSPORT.dk og MrMista.dk, som jeg godt kunne bruge en partner i samme by til at udvikle. Her kan vi blive sparringspartner.

Skriv en PM til mig, og lad os finde ud af noget spændende.

Vh.

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når jeg klikker på spørgeskemaet så kan siden ikke findes? andre der oplever det?

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

International Networking Day med BNI, 8. februar/Århus - et godt tilbud ... - Jeg har 5 VIP-billetter tilbage ...

Hejsa !

 

A pro´ pos´ netværk …

 

Jeg har, via én af mine netværkskontakter i BNI modtaget flg. udemærkede tilbud :

 

´Jeg vil gerne give dig mulighed for 10 VIP-billetter til flg. event ...´

 

- jeg har selv allerede tilmeldt mig, fordi det er et rigtig godt arrangement for networking

- bla. fordi BNI står bag, som er kendt for at have et stærkt, godt indarbejdet og udbytterigt koncept for professionél networking i store dele af DK

- hvis du ikke allerede hár kendskab til hvad ´BNI´ er for noget … - så send mig en mail …

 

- og, jeg har nu 5 billetter tilbage at tilbyde, til mit eget nærmeste netværk – så, du får du bud´et, blandt de første … J

 

Ps: jeg tjener ikke noget på dét her … - det er bare et godt tilbud … ;-)

 

International Networking Week 2013                                                                                                 

 

Her kan du blive inspireret og få styrket dine evner og kompetencer
inden for salg, personlig gennemslagskraft, præsentation og networking!

                                                                

INW holdes fredag 8/2 på Radisson i Aarhus. Kl. 07.30-13.00

 

Tænkte, at det kunne være interessant for dig eller nogen du kender?

 

Jeg tilbyder derfor dig og dine kontakter VIP-billetter til kun 350 kr./stk. (normalpris 780 kr./stk.).

For at købe billet til særlig VIP-pris skal du indtaste VIP-kode på billet-bestillingen.

 

VIP-koden modtager du ved at sende mig en mail på:  inw2013@hypersynectics.com

 

Prisen inkluderer gratis parkering hele dagen, samt en lækker brainfood morgenbuffet udviklet af Radisson i samarbejde med ernæringsekspert Christian Bitz.

Se mere og køb VIP-billet her ...

 

Overskrifterne for formiddagen er:

  • Business mingling

Sidste år deltog 150 erhvervsfolk. Du vil få deltagerlisten tilsendt, og der vil være kontaktboard.

 

  • Fra kedelig karma TIL GIGANTISK gennemslagskraft
    Få hemmeligheden bag dét at have personlig gennemslagskraft i hverdagen i dette underholdende og lærerige foredrag,
    hvor professionel kommunikationstræner og ekspert i personlig branding Lise Hansen gør op med myterne
    – og giver dig opskriften på, hvordan DU transformerer dit udtryk til gigantisk gennemslagskraft. 

 

  • Networking er en holdsport - skab salg gennem motivation
    Få entusiasme, skab motivation og opnå bedre resultater i dit salgsteam/netværk.
    Lær hvordan du skaber forandringer, og dermed indfrier dine kundes behov.
    Kort sagt få sparket salget rigtigt i gang, og hold det kørende resten af året!

 

  • Hold fast i netværket og dyrk relationen online
    LinkedIn er verdens største professionelle online netværk. Hør hvorfor, og få konkrete og praktiske tips til,
    hvordan du dyrker dine relationer på nettet og styrker dit salg. Do´s & don'ts, søgemuligheder, personlig profilering m.m.
    Gå ikke glip af de værdifulde guldkorn fra guruen på området!

 

Se video fra sidste år, klik her: INW 2012

 

Du kan se hele programmet og tilmelde dig ved at klikke på linket.

Happy Networking :-)

hilsner

dann s.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. Kunne det tænkes at du har prøvet at tilgå skemaet imellem 01 og 05 ?? der er serveren nemlig slukket (hvilket faktisk er ret usmart i denne sammenhæng, beklager!) - Jeg har modtaget en del besvarelser, så det ser ud til at fungerer..

Som tidligere nævnt melder jeg tilbage til alle som har udfyldt skemaet imorgen aften

SKEMA HER

ellers www.stenkrog.dk\skema

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak så var den der StenSmile

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant med et netværk i Randers

Har selv været gæst i BNI 2 gange hvilket er maksimalt man må som gæst. Hvis nogle godt kunne tænke sig at blive gæst deroppe så kender jeg en der igennem..

Har udfyldt skemaet så ser frem til at hører mere ;)

 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sten,

Som Hans har skrevet har jeg siddet i NetSam i Randers hele 2011. Det er et rigtig godt netværk med dygtige erhvervsfolk, og folk som er solidt forankret i byen og omegnen. Det favner bredt fra håndværkeren og bankdirektøren til coachen og revisoren. Jeg var selv med som gæst både hos BNI og NetSam og var ikke i tvivl efter to møder hvert sted. NetSam blev valgt og mit valg viste sig at være rigtigt. De gør også tingene på en lidt anden måde end hvad jeg tidligere har oplevet i netværk - nemmere selv at opleve. 

Nu er jeg oprindeligt fra København men flyttede til Randers for 2 år siden og på de år har jeg allerede fået et stort netværk i Østjylland bl.a. p.g.a. NetSam. Det er helt klart anbefalesværdigt til at besøge som gæst hvilket er helt uforpligtende. 

Du må endelig spørge hvis du ovenstående skulle være anledning til andre spørgsmål.

/Lasse

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse S Larsen:
hele 2011

mente hele 2012

Fra Randers
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Fra  XPI Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et andet netværk i Randers - endda med 2 grupper.

Det er udelukkende et professionelt netværk hvor al fokus er på at skaffe hinanden kontakter til nye kunder og på samarbejde. I hver gruppe er der branche eksklusivitet.

Se mere på www.netsam.dk.

I skal alle være velkomne til at besøge hver af de 2 gruppe eller de andre grupper i Danmark.

Sig til, hvis en eller flere af jer ønsker at deltage som gæst. Det er fuldstændig uforpligtende og det eneste I risikere er at få nogle gode kontakter - måske endda en ny kunde.

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)