Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger netværk i Randers

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Nu har jeg efterhånden set en del søge netværk i andre byer, så nu vil jeg også prøve at søge et sådant erhvervs-netværk her i Randers (eller omegn), evt. for iværksættere, hvor der eventuelt er en enkelt fri plads??

Jeg søger generelt personer til at netværke med, samt generelt få udbygget mit netværk. 

TIT TIT, hvor er du ???

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Sten

- jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et netværk, der kun dækker Randers og omliggende herreder ... 

- til gengæld, hvis du tænker og arbejder i et lidt større område - geografisk - så er jeg netværks-koordinator på en lukket netværksgruppe for selvstændige og iværksættere, med særligt fokus på Professionél Networking og Digital Forretningsudvikling i Østjylland - ´Networkerz´

- vi afholder møder ca. 1x hver måned, på skiftende steder i Østjylland, og i nærheden af E45 således der altid er nem transport for alle

- lad mig vide om dette skulle ligge indenfor dit interesse-område - så sender jeg yderligere info om netværksgruppen til dig

- alternativt, hvis du mere er til virtuél networking, så har vi også en gruppe på linkedin - ´Digital E45/DK´ - med samme fokus og tema - Professionél Networking og Digital Forretningsudvikling

-- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658

hilsner

Dann S.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det her er det nærmeste, man kommer det : http://www.amino.dk/forums/t/183411.aspx?PageIndex=3

Jeg ved, det på et tidspunkt blev forsøgt at starte en netværksgruppe op i Randers, men det gik i sig selv igen - så jeg er enig i, at vi nok må finde os i at køre et par kilometer, hvis vi vil være med i et netværk, hvor der er deltagere nok til, at det bliver rigtig sjovt :)

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dann Sommer

Du er yderst velkommen til at sende noget materiale til mig (sk@stenkrog.dk). Jeg har intet imod at køre lidt for et godt og spændende netværk. ;)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Sten - tak for super-hurtig respons og positiv interesse :-)

- supplerende info om ´Networkerz´ er sendt til dig i PM

hilsner

dann s.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sten

Ja jeg har selv tænkt over det samme som dig og kunne selv bruge et netværk her i Randers

Der er en del men det koster penge

Men ja som der bliver nævnt så er det nærmeste i Århus

Synes heller ikke der er mange herinde på Amino fra Randers af

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Jeg bor og jobber også i Randers og ja det vil være rigtig dejligt med et netværk.

Vi kan da se hvor mange det ænder med der respondere på denne tråd.


Bedste hilsner

Henrik Thinggaard

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en god ide

Lad os om vi kan samle nok til et evt. lille netværksmøde

Jeg er frisk

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da være super fedt hvis vi er en masse her i Randers.....så kom frem, jer fra Randers..! :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 6 (53 indlæg)