Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er bygget af nederen!

Side 14 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim F. Rasmussen:

Hvis I ikke opfører jer ordentlig kommer I på Iværksætter Debatten Amino. Så kan de lære det!!

Hvad mon Amino siger til at blive brugt på den måde. Confused

Det siger vi nej til!

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg lyder meget fornuftigt, Martin :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Kim F. Rasmussen:

Hvis I ikke opfører jer ordentlig kommer I på Iværksætter Debatten Amino. Så kan de lære det!!

Hvad mon Amino siger til at blive brugt på den måde. Confused

Det siger vi nej til!

Dbh Martin

Som bruger af Amino gider jeg heller ikke læse om dårlige opleverser. Vil hellere høre om folks gode ideer og råd om iværksætteri.

Hvis jeg vil læse om dårlige kundeopleverser så kunne jeg jo bare blive bruger af trustpilot.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Hornstrup:
Hvad mener du er god stil i sådan en situation?

For det første mener jeg at revovler politik som du frem ikke bør hører hjemme nogen steder. Men det er nok mere en personlig holdning.

Dernæst er det dårlig stil at udnytte et forum som amino til at true andre, det er ikke derfor vi andre er her og hvis alle gjorte det samme hver gang man følte sig trådt på.....ja så var amino et kedelig sted at være.

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

Jeg er helt vild med dit indlæg, du forstår virkelig at udforme ordene, så man bliver helt fornøjet.

Fortsæt endelig med det.....

Vi glæder os til 3 akt af

Lone Vs Fona   ...En kamp for retfærdighed!

Hvad laver du til dagligt Lone, du gonglerer med orderne, som om du var kandidat til "The Human Justice Dep."

Frygt ej Lone klarer skærene for dig !!!

Magnifico!

Min dybeste respekt for dine formulerings og tale gave.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 03:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville egentlig bare lige ind og opdatere lidt i tråden, og opdagede at det er væltet ind med indlæg, jeg ikke har modtaget pr. mail, mens jeg har været på ferie (men er du så færdig, jeg havde også problemer med Internettet dernede). 

På ferien, havde jeg også problemer med telefonen og blev ringet op af ComputerWorld, der lagde den ene desperate besked efter den anden, om at de havde sendt mig mails, som jeg så heller aldrig modtog.  Jeg endte dog - efter en del telefontagfat på grund af dårligt signal på Den Dominikanske Republik og tidsforskel - med at få fat på dem, og resultatet er, at denne tråd er nævnt i dette nummer af avisen, og at tegningen "lortelinien" er trykt i kæmpe format på side 9.  

Men nu kan jeg se, at Thorborg allerede har opdaget og informeret tråden om det.   Den Torden-stjæler! ;-)

 

Dernæst: 
Jeg har ikke afleveret maskinen til Fona endnu. 

En klog, og vanvittigt citeret mand har engang sagt: "Undskyldninger er der nok af", men i dette tilfælde, tror jeg muligvis at jeg er ved at nå grænsen for, hvor mange der rent faktisk er:

Først og fremmest blev jeg forsinket, da jeg grundet denne tråd og alle mine personlige bøffer med Fona ikke ønskede at de var i besiddelse af alt mit data. Eksempelvis gad jeg ikke pludselig stå i en gidselsituation, med alle mine mails, personlige billeder, passwords, cookies, history og hvad jeg ikke hér skal kunne svare på, om er helt lovligt fremskaffede tv-serier eller ej. 
Jeg er ret sikker på, at man i en forhandlingssituation om en reparation ikke har magtpositionen, når en halvbumset blåskjorte, der forgæves forsøger at gro et overskæg kan flette ind i en sætning, at han er klar over at man til ens virksomheds netbank har valgt passwordet: "Bamseprut"

Derfor skulle jeg først backe maskinen op og dernæst formatere den.  Jeg er den lykkelige indehaver af hele fire forskellige eksterne harddiske, hvoraf minimum én af dem er gået i stykker, men når man har spredt sine ting udover to forskellige lejligheder har pakket hele sit kontor ned, for at flytte længere ned af gaden, og i øvrigt er et af verdens største rodehoveder, kan det godt være et problem at få lokaliseret de rette kaber, til den rette harddisk og backuppen trak derfor ud. 

Da først backuppen var på plads, tøvede jeg med at formatere maskinen, da jeg rent faktisk fortsat brugte den.

Hvis I endnu ikke har indset at jeg er en hardwarehore af format, kan jeg skubbe jer lidt tættere på den store åbenbaring ved videre at fortælle, at jeg igennem tiderne har fået samlet mig ikke mindre end 3 Apple Cinema Display skærme, som jeg efter købet af en 21" Wacom Cintiq nu ikke rigtigt længere bruger.  Den ene skærm blev derfor stående på kontoret, den anden røg ud i min lejlighed og den tredje i bilens baggagerum, så jeg stadig kunne bruge laptoppen, når jeg var på farten. (eller, da jeg ikke har kørekort, så teknisk set når min kæreste var på farten og jeg allernådigst havde fået lov til at lege medpassager).
I min kærestes lejlighed, fik jeg liv i en projektor og har siddet og mega-surfet på hele soveværelsesvæggen og svaret på fire meter brede e-mails og i øvrigt været nødsaget til at løbe frem og tilbage mellem maskinen og væggen, for at se, hvad jeg rent faktisk foretog mig. 

Oveni alt dette, kommer at jeg jo også skulle finde (modet) og kvitteringen til maskinen frem - og da min virksomheds papirer er præcis ligeså spredte, som dens kabler, har det taget et stykke tid at finde den rigtige mappe frem. (lad mig blot afsløre, at min revisor ikke sjældent sender mig mails, hvor det er helt tydeligt, at han kæmper med sig selv, for ikke at bruge bandeord på Ernst & Young's brevpapir).  

Tiden gik og jeg havde stadig ikke fået afleveret maskinen. 

Min plan var derfor, at aflevere den lige inden min ferie. Så var der i hvert fald 2 uger, hvor Fona kunne have lov til at gå rundt og hive dem selv og hinanden i dilleren, mens de i øvrigt ikke gjorde nogen yderligere, bemærkelsesværdig indsats for at reparere maskinen, som de plejer.

Men så skulle jeg jo undvære den på ferien?

Solferie uden Laptop? Hvad skal vi Semi-albinoer så stille op, i de 11 dage efter vi første dag er blevet så skoldede igennem vores faktor 45, at vi næsten ikke kan hverken gå eller stå?

Resultatet blev, at jeg 10 timer før afrejse spurtede rundt i byen, for at finde den nye MacBook der ifølge Humac kun var på hylderne i Esbjerg. 

Så nu har jeg 2. (Halløj, Finanskrise) 

Det betyder også, at jeg for første gang, nogensinde kan leve med Fona's reperationstider, da jeg har en laptop at boltre mig med i fremtiden.  Måske skulle det være deres nye motto: "Brug for reparation af din maskine? Køb hellere en ny".

 

Jeg lover, at jeg snart løber tør for undskyldninger, og går ned og afleverer den.

 

Og når dét så er afklaret... Så lad mig da lige deltage i den drejning, debatten har taget herinde.

Casper, jeg føler mig dig og dine problemer med Zepto, men som Martin siger er Amino måske ikke det rette sted, til hverken trusler eller tråde der bevidst laves, for at komme op i Google og skade virksomhedens navn.  Det kan også virke unfair, at jeg tilsyneladende har gjort hvad du forsøger på, og har høstet ros og opmærksomhed, mens du får en skideballe, for at forsøge det samme, men vores udgangspunkter er helt forskellige. 

Min Fonahistorie var aldrig tiltænkt som et indlæg, der decideret skulle skade Fona. (og jeg ved ikke, om den egentlig gør eller ej)  For mig, har det aldrig handlet om at true mig til noget, fra nogen af de virksomheder jeg kaster mig i armene på. (for der har været flere - et par af dem har også været nævnt på Amino). 
Det har altid været den gode historie og det gode grin, der har drevet værket hos mig - og jeg ville aldrig have delt historien hér, hvis det ikke var for "Lortelinien", som jeg tegnede og sendte til Fona, og synes var så skæg at jeg havde lyst til at dele den med nogle andre. Derfra rullede sagen bare. 

I virkeligheden er det ærgeligt, at du tog ved lære af de forkerte aspekter af historien. Jeg fik ikke en lånemaskine, eller min maskine hurtigere tilbage, fordi jeg skrev om dem her. Faktisk har de aldrig anerkendt denne tråd - og ønskede ikke at udtale sig om sagen til eksempelvis Computerworld. Jeg fik en lånemaskine og min maskine tilbage fra reparation, da jeg besatte deres butik med et smil på læben (som dog nok var så obskurt, at Fona ikke opdagede det).  

Det er helt tydeligt, at Zepto ikke læser deres mails - så find ud af, hvor de holder til. Tag en sovepose med derud, læg dig i deres indgangsparti med et stort skilt, hvor der står "Sultestrejke for Service". Hvis ingen af de ansatte har kontaktet dig, og lyttet til din historie og givet dig den service du fortjener indenfor 2 timer og i øvrigt være blevet gjort opmærksomme på deres interne kommunikationsproblem,  så vil lover jeg dig, at jeg tilslutter mig din sultestrejke. 

Jeg har en laptop, vi kan se film på, mens vi venter.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 09:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For satan jeg elsker din måde at skrive på Lone. Man føler man kunne blive ved med at læse dine indlæg til døde, og sikkert lidt til. Du skriver på en sjov/underholdende måde, men alligevel med et seriøst pift over det, hvor man til tider har lidt svært ved at finde en grimasse, der lige passer. Forsæt endelig den gode stil :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig.. jeg har sagt det mange gange i tråden. Men Lone jeg glæder mig hver gang der kommer en mail med "Fona er bygget af nederen....", hvorpå jeg bliver dybt skuffet hvis jeg ser at det ikke var dig der svarede men en idiot (som mig selv lige nu) der lige skulle komentere dine genitale ..øhh.. geniale udvidelser af teksten. (Undkskyld folkens,, kunne ikke lade være med at sige noget :) )

Jeg elskede at læse Ephraim Kishon og dine literare udfoldelser minder mig meget om de gode stunder Ephraim og mig havde.

Markus

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 03:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Test, for at se om der bliver sendt en mail ud, når tråden opdateres (?)
(og tak for rosen, drenge - i er for dejlige! Virtuelle nattekys hele vejen rundt) :-)

 

EDIT: Juhuu. Mail! :)

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu det jo nemt at være bagklog, men køb aldrig de tilkøbsforsikringer. Få en elektronik forsikring via din indbo forsikring det er langt billigere og bedre

Side 14 ud af 15 (141 indlæg)