Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er bygget af nederen!

Side 13 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til London og hold foredrag om netop reputation management i næste uge. Mit foredrag tager dog det modsatte udgangspunkt af de fleste andre - nemlig anti-reputation management :)

Mange virksomheder er ikke opmærksom på, at den modsatte industri er vokset op - en industri af konsulenter, der tilbyder at smadre andres gode ry og rygte på nettet. Det er ikke noget der reklameres så meget for (udover homuristiske indlæg som dette) - men tro mig - denne type services tilbydes faktisk i dag!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan måske fornemme at jeg ikke er så tilfreds med at Zeptop ikke svarer på hverken telefon, chat eller e-mail:

Hej Zepto.

Det er da utroligt at det kan være så svært for jer at sende mig et RMA nr. – nu har jeg forsøgt i flere måneder.

Prøv at søge på fona på Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=fona&meta=

Nr. 3 er:

Fona er bygget af nederen! - Iværksætter Debatten Amino 

Her fortæller Lone om sine erfaringer med fona og som i kan se så er indlægget allerede blevet vist mere end 29.600 gange.

Hvor meget salg tror i at det indlæg koster fona? Det indlæg bliver der nok i al evighed fordi amino.dk er rigtig godt søgemaskineoptimeret.

Jeg håber på lidt forståelse og BARE EN SMULE bedre behandling hos jer (jeg skal jo passe på ikke at stille for store krav).

I modsat fald vil jeg være stærkt motiveret til at skrive et lignende indlæg om mine oplevelser som kunde hos jer på amino.dk.

Jeg forstiller mig at indlæget vil få titlen ”3 ud af 3 bærbare købt af Zepto er med fejl – tør DU tage chancen?” 

Da amino.dk som sagt er rigtig godt søgemaskineoptimeret, så vil indlægget nok vises på position 2 – 4 ved søgning på zepto.

Mon de 40.000 brugere der søger på zepto hver måned klikker på den titel eller på den der hedder ”Zepto.DK”, når de gerne vil købe en pålidelig bærbar?

Men jeg håber ikke at det skal komme til det, så hvornår kan jeg få det RMA nr. som i selv kræver?

Så vil jeg lade jer røvrende ligeså mange andre kunder som i har lyst til, men
jeg har på fornemmelsen at DR kontant en dag nok skal få lukket jeres biks
(ligesom de gjorde med Totempo), hvis i fortsætter med jeres nuværende produkt- og kundeservicestrategi.

Hilsen,
Casper

-----

Stadig intet svar efter en uge. De er nogle hårde nysere Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med den slags trusler. Det kan meget let give dig problemer. Skriv dit indlæg - eller lad være, men lad være med at true med det, for på trods af ytringsfrihed er det nemlig ikke altid helt lovligt ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Pas på med den slags trusler. Det kan meget let give dig problemer. Skriv dit indlæg - eller lad være, men lad være med at true med det, for på trods af ytringsfrihed er det nemlig ikke altid helt lovligt ...

Det er så vidt jeg ved fuldt ud lovligt da det ikke trusler på livet eller trusler med en ulovlig handling, bare brok. Men henvis gerne til den paragraf du mener dækker dette.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gider sgu da ikke at skulle sidde og bruge tid på at grave efter paragraffer til dig. Det var en venlig oplysning. Gider du ikke lytte så må du jo bare gøre som du har lyst til og så håbe på at deres advokater ikke kaster sig over dig. Jeg kan jo være ligeglad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg gider sgu da ikke at skulle sidde og bruge tid på at grave efter paragraffer til dig. Det var en venlig oplysning. Gider du ikke lytte så må du jo bare gøre som du har lyst til og så håbe på at deres advokater ikke kaster sig over dig. Jeg kan jo være ligeglad

Okay...Så du aner ikke om du sagde er rigtigt, men tror det...Jeg forstår.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hornstrup:
I modsat fald vil jeg være stærkt motiveret til at skrive et lignende indlæg om mine oplevelser som kunde hos jer på amino.dk

Nu er jeg sådan set ligeglad med om det er lovligt eller ej, men hold da kæft hvor er det dårligt stil at have kørende. Jeg håber ikke du driver virksomhed på samme måde!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Casper Hornstrup:
I modsat fald vil jeg være stærkt motiveret til at skrive et lignende indlæg om mine oplevelser som kunde hos jer på amino.dk

Nu er jeg sådan set ligeglad med om det er lovligt eller ej, men hold da kæft hvor er det dårligt stil at have kørende. Jeg håber ikke du driver virksomhed på samme måde!

Hvad mener du er god stil i sådan en situation?

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det værste er at mange folk giver skylden på Apple pga disse problemer, hvilket er noget møj....
Apple overholder altid alt det de lover og derfor har jeg altid sagt til folk at når de skal købe noget fra Apple [elektronik-vare] så køb det direkte hos dem i deres butikker !!

 

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I ikke opfører jer ordentlig kommer I på Iværksætter Debatten Amino. Så kan de lære det!!

Hvad mon Amino siger til at blive brugt på den måde. Confused

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Side 13 ud af 15 (141 indlæg)