Jeg skal til London og hold foredrag om netop reputation management i næste uge. Mit foredrag tager dog det modsatte udgangspunkt af de fleste andre - nemlig anti-reputation management :) Mange virksomheder er ikke opmærksom på, at den modsatte industri er vokset op - en industri af konsulenter, der tilbyder at smadre andres gode ry og rygte på nettet. Det er ikke noget der reklameres så meget for (udover homuristiske indlæg som dette) - men tro mig - denne type services tilbydes faktisk i dag!
|
Man kan måske fornemme at jeg ikke er så tilfreds med at Zeptop ikke svarer på hverken telefon, chat eller e-mail:
Hej Zepto.
Det er da utroligt at det kan være så svært for jer at sende mig et RMA nr. – nu har jeg forsøgt i flere måneder.
Prøv at søge på fona på Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=fona&meta=
Nr. 3 er:
Fona er bygget af nederen! - Iværksætter Debatten Amino
Her fortæller Lone om sine erfaringer med fona og som i kan se så er indlægget allerede blevet vist mere end 29.600 gange.
Hvor meget salg tror i at det indlæg koster fona? Det indlæg bliver der nok i al evighed fordi amino.dk er rigtig godt søgemaskineoptimeret.
Jeg håber på lidt forståelse og BARE EN SMULE bedre behandling hos jer (jeg skal jo passe på ikke at stille for store krav).
I modsat fald vil jeg være stærkt motiveret til at skrive et lignende indlæg om mine oplevelser som kunde hos jer på amino.dk.
Jeg forstiller mig at indlæget vil få titlen ”3 ud af 3 bærbare købt af Zepto er med fejl – tør DU tage chancen?”
Da amino.dk som sagt er rigtig godt søgemaskineoptimeret, så vil indlægget nok vises på position 2 – 4 ved søgning på zepto.
Mon de 40.000 brugere der søger på zepto hver måned klikker på den titel eller på den der hedder ”Zepto.DK”, når de gerne vil købe en pålidelig bærbar?
Men jeg håber ikke at det skal komme til det, så hvornår kan jeg få det RMA nr. som i selv kræver?
Så vil jeg lade jer røvrende ligeså mange andre kunder som i har lyst til, men
jeg har på fornemmelsen at DR kontant en dag nok skal få lukket jeres biks
(ligesom de gjorde med Totempo), hvis i fortsætter med jeres nuværende produkt- og kundeservicestrategi.
Hilsen,
Casper
-----
Stadig intet svar efter en uge. De er nogle hårde nysere