Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trække sko fra i skat?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg arbejder som sælger i en større dansk elektronik butik og har fået af vide, at de sko jeg bruger på mit arbejde at man kan trække dem fra i skat. Kan dette virkelig passe, hvis ja hvordan angiver jeg så dette på skats side?

Mvh Niclas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nah det lyder også mystisk. Det skulle være du var selvstændig og det var krævet du brugte en special type sikkerhedssko du selv skulle købe, ellers er der ikke noget som helst fradrag for sko eller tøj som du nævner

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle være du var selvstændig og det var krævet du brugte en special type sikkerhedssko du selv skulle købe, ellers er der ikke noget som helst fradrag for sko eller tøj som du nævner

Hvis han får sat firmanavn på tøjet eller skoene kan han da trække det hele fra som en udgift i virksomheden. (Kræver selvfølgelig han er selvstændig og iøvrigt kun bruger tingene ifbm. sit arbejde.)

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Greve:

Cookie:
Det skulle være du var selvstændig og det var krævet du brugte en special type sikkerhedssko du selv skulle købe, ellers er der ikke noget som helst fradrag for sko eller tøj som du nævner

Hvis han får sat firmanavn på tøjet eller skoene kan han da trække det hele fra som en udgift i virksomheden. (Kræver selvfølgelig han er selvstændig og iøvrigt kun bruger tingene ifbm. sit arbejde.)