Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til start af webshop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
min kæreste og jeg kunne godt tænke os at starte vores egen webshop med fitness sko og tøj. hvis det kommer til at blive godt, så kunne det jo også være fedt med fitness udstyr. Det skal ikke være mærkevarer, men stadig god kvalitet. Men har siddet nogen timer foran computeren efterhånden, og synes det er blevet lidt uoverskueligt.  

Jeg fandt for eksempel nogen fede fitness sko på nettet som jeg var helt forelsket i, og fik spurgt nogen af veninder som også synes de var fede. men problemet er bare at de ligner nike free meget, og så bliver jeg jo i tvivl om det er forbudt at sælge dem? hvor går alle de grænser?

Så er vi også i tvivl om dropshipping. virker det fint, og er det en god løsning hvis ikke man har mange penge fra start?

Med handel i Kina og andre lande synes jeg det lyder til at det bedste vil være en der kender til det og så bestille igennem ham? ellers synes jeg også det er lidt usikkert bare at bestille fra en hjemmeside hvor man ikke kender personerne. 

håber der er nogen der kan hjælpe os lidt, og give nogen gode råd :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først og fremmest skal du tage stilling til om du vil sælge en mærkevare eller om du vil købe en vare uden mærke, og derved have alle rettighederne selv. Mht. dropshipping har du ret i, at det er en god løsning hvis man økonomisk ikke vil tage den store risiko, men her er avancen selvfølgelig også noget kun lavere, det siger sig selv.

Hvis du vælger dropshipping, så bør du vælge en leverandør i EU, eftersom det er noget kun nemmere mht. alle de regler der finder sted, og så skal der heller ikke betales told = større avance.

Husk at underskrive en gyldig kontrakt med din leverandør, og få evt. en advokat til at kigge på den. Mange er blevet snydt af deres leverandør, bl.a. hvor leverandøren stoppede leveringen, og så hang forhandleren på webshoppen og intet at sælge, så vær opmærksom på kontrakten! Pengene til en advokat er godt givet ud.

Mvh. Joachim

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim, og tak for dit svar.

Det skal ikke være mærkevarer, men vare uden mærke. Men har du nogen gode hjemmesider hvor jeg kan finde leverendører i EU som er med på dropshipping? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre ikke rigtig nogen der siger mig noget, men ellers tak for hjælpen. Ville kigge lidt videre på nettet efter leverendører i EU :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)