Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.

ville meget gerne starte en virksomhed op, da, jeg er ikke den bedste person i verden, til at arbejde under chefer, har altid kunne lide at være min egen herre.

så har jeg fundet ud af, at man kan lave et kom i gang lån og har snakkede en rådgiver idag om muligheden for at starte en virksomhed op, kan bare ikke huske hvad han sagde

jeg ved et budget skal der til, men hvad er et drift budget, så snakkede han noget, havd jeg skal sælge, hvad min forrentning skal hedde osv videre der ud af, til sidst sagde, når du har nået så langt, skal du snakke med en revisor om det og han/hun skal kigge i gennem det, evt rette i det, når det er gjort, kan jeg snakke med banken, men som sagt er der nogen huller.

håber i kan hjælpe mig

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ring til din bank og snak med rådgiveren, mens du har papir og pen hos dig, så du kan skrive ned, hvad det er han mangler for at give dig et lån :)
Det bliver nok ikke sidste gang du skal bruge så avancerede værktøjer i din selvstændige løbebane!

 

Og så iøvrigt rigtig meget held og lykke med biksen og velkommen til Amino! :)

 

Venligst

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad er et drift budget?

en forrentnings plan, er det, sådan noget,hvad butikken hedder,hvad den skal indholde af ting og hvor langtid, skal den holde, jeg regner med, at den holder i flere år

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :



 



På den side ligger også skabeloner til etableringsbudget, driftsbudget og likviditetsbudget....god fornøjelse ;o)



 



Jeg er selv igang med en forretningsplan og den er ikke lavet på et par dage




Når du har lavet disse, så forbereder du en præsentation og så er du klar til banken.... (anyway...sådan ville jeg gøre det, hvis jeg var i din situation)

 

Den med revisoren, er nok heller ikke en dårlig idé.

 

Når du taler med folk om disse ting, er det en god idé at tage notater, så du ved, hvad I har aftalt ;o)

 

Jo bedre du er forberedt og jo mere sikker du selv virker, jo større er chancerne for lån. Bankrådgivere er også mennesker og hvis de føler og ser,at du er velforberedt, så føler de sig mere trygge.





Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)