Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til gode ideer?? :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brugere på Amino.dk Smile

Jeg har længe tænkt over dette projekt, som jeg først lige er begyndt at starte på..

Jeg har tænkt mig at konstruere en hjemmeside, hvor jeg reklamerer og promoverer for Københavns natklubskultur. Jeg vil skabe kontakt til klubberne og holde folk opdateret ang. events og evt. opdateringer fra klubberne. 

Jeg åbner også en facebook-side hvor promoveringen kan køre ved siden af :)

Ville høre jer kære brugere om hvad i syntes om min idé? Hvad kan jeg ellers gøre ved mit projekt? Hvor tror i jeg kan ende med dette? 

Håber på nogle brugbare svar :)

VH. Kasper

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det er faktisk en ganske fint ide, hvis det ikke allerede findes - Det har jeg ingen anelse om.

Jeg kender konceptet fra andre europæiske storbyer, hvor man laves reklamer for klubberne, deres arrangemenet, fik DJ til at lave hitlister/spillelister

En god ide kan være meget personlige artikler om barpersonale, så folk får lyst til at besøge stedet - Danmark har jo lidt af en fan-kultur pt :)

En ting som du nok skal overveje, er om du kan få folk til at besøge din side for det - Du skal nok have nogen fede konkurrencer eller specieltilbud, eller kan det være svært at tiltrække dem

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt der ikke allerede findes et par af disse sider, lyder det da som en god ide.

Evt. arranger professionel fotograf (eller lav det som en option til klubberne), så både din og klubbens hjemmeside får noget billedmateriale at sætte på.

Du kan enten tjene lidt på det ved almindelig reklame på siderne, eller via gebyrer/sponsorater fra klubberne - eller begge dele.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver i første omgang nødt til, at skille du ud fra konkurrenterne.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rune

Tak for dit svar og gode råd!

Mit mål er at blive førende indenfor reklamation og promovering, så det er rart med nogle ideer :)

Er meget indenfor iværksætteri og kan derfor bruge alle de råd og al den kritik i har.

VH Kasper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kim

Tak for de gode råd!

Tænker du en fotograf til min hjemmeside? Havde tænkt at lave aftale med klubberne og "hugge" deres billeder til hjemmesiden :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jacob :) 

Har du evt. nogle ideer til hvordan?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt okay :)

Skal prøve at se om jeg kan finde de sider jeg kender fra udlandet om det.

Den som jeg kender fra Athen havde en månedlig konkurrence mellem barerne/discotekerne hivs DJ kunne lave det bedste Remix eller playlist - Det var fedt og et godt koncept du måske kunne bruge...

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det findes i dk, men i sunny beach f.eks gør man nogen gange det at man  besøger 3-7 steder/bar på en aften. Hvis sådan et firma også findes i dk, så kunne det da være en ide at tage kontakt til dem også. Går ud fra de ikke er en del af klubberne/barerne men en selvstændig virksomhed.


Nu ved jeg ikke om det passer ind, men måske du også kan kigge på de der speed dating steder. Det er måske for langt væk fra barer natliv osv, men kunne måske være en niche til din side. Altså du laver en kort oversigt over hvor der er speeddating i københavn

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en sjov og god ide. Vil skrive den ned og overveje den. Tak! :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)