Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugte sko og tøj købes!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvor man kan opkøbe partier af brugte sko og tøj? Må man som privatperson få folk til at donere tøj til en selv, med henblik på at sælge det videre på nettet på hobbybasis? Håber på et par gode svar.

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare en site som trendsales du søger? Er ret sikker på, hvis du finder en bruger der har nok brugt tøj til salg, som du har interesse i, skl de nok kunne give dig et ordenlig afslag i prisen, såfrem du køber alt hvad personen har.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan jo prøve at gå ind hos den lokale genbrugsbutik, og spørge dem om de er interesseret i at give dig et tilbud på et parti sko og tøj.

Jeg har endnu ikke hørt om, at der i Danmark skulle være en lov, der forbyder, at du som privat person -eller som virksomhed for den sags skyld må tage imod brugt tøj fra andre.

Har du erhvervet dig tøj og sko fra andre med videresalg for øje, skal du lade dig beskatte helt ned til den først omsatte 50 øre.

Med venlig hilsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også forsøge dig med diverse facebookgrupper som fx "Second hand FB store", "Salg af tøj og sko osv..". Der er rimelig gode ting til tider! :)

Jeg ved ikke, hvor du kommer fra i landet, men jeg har omtrent 2 sække sko og tøj, hvoraf noget kun er brugt 1-2 gange, som jeg bare havde tænkt skulle til genbrug. Orker ikke helt bøvlet med billeder, salg osv. Kunne være du ville være interesseret i det? :)

- Nadia

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for hurtigt svar. Hvis jeg går i genbrugsbutik med det formål at købe stort parti, skal jeg så have en kvittering på hver enkel ting jeg køber? Her tænker jeg hvis jeg engang skulle starte virksomhed med salg af genbrugstøj.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Prøv at tænk som følger: Du skal altid kunne dokumentere hvad du har købt, hvad du har solgt, og hvad du har på lager pr. 31/12 (status).

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvis det er kan du købe billigt af mig. 

Jeg har en masse tøj og en masse sko, jeg gerne bare vil af med, så prisen er meget billig :-) 

Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har 16 par helt nye dame støvler i forskellige størrelser og modeller
Hvis det har intresse kan de købes billigt

Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig på 27134099 hvis du har intresse i at købe 16 par dame støvler i forskellige str og modeller køb alle 16 par til 2200kr
Mvh Thomas

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du har startet din forretning så har jeg en hel del sko og støvler i luksus og alm. mærker.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)