Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesisk import af forskellige iPhone og iPad udstyr

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Urskov22:

Hej Amino.

Som skrevet I overskriften skal jeg have noget kinesisk import, af iPhone og iPad udstyr.

Desværre ved jeg ikke hvem jeg kan stole på, og hvem der snyder. Hvis nogle af jer kender en forholdsvis billig, og god importør ville det være rigtig fedt.

Håber en af jer ved noget.

Hilsen Ditte

Du skal ikke støtte kineserne. De begår massemryderi på menneskets bedste ven, hunden, og hvad værre er, så trækker de pelsen af dem i levende live! Sad

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Agora_Live:

Husk at du som sælger er ansvarlig for betaling af afgifter som måtte være på produkter som du er ansvarlig for import af.....

Hvis dropshipping er dit mål så kig evt på www.ebay.co.uk og så søg udelukkende efter produkter som bliver sendt direkte fra England da dette jo er et EU land (endnu Wink )

Jacob:


Sikke noget sludder.. 

hvor ligger det sludder - man er vel ansvarlig for afgifter for produkter man som selskab er ansvarlig for import af - eller????

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan du forklarer lidt mere om
Hvordan det vil forgå og priser, er nemlig ved at starte en virksomhed og skal have en del, så det lyder fornuftig at få dem fra Tyskland. Min mail er colombia@outlook.dk

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan bruge nogle restpartier, kan du gpdt få det billigere end i Kina, hvis du vil have noget specifikt, kan vi evt importer det samment, har stort netværk, af Kinesere jeg har brugt i over 10 år.

4mobil.dk

Jim

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 20
Fra  CFF Europe Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hei, Ditte.

Jeg har bodd i Kinea i 5 år.

Alibaba.com og aliexpress.com som andre anbefaler er en god start, vær dog klar over at dette stort sett er yngre ambisiøse kinesiske kvinner som prøver å gjøre lykken fra sin lille leilighet. (du vil ha problemer med kvalitet, leveringspresisjon, leveringsdyktighet osv..)

Jeg anbefaler å ta turen til Kina og Guangdong provinsen. Der er 2 store markeder,

SEG / Huaqiang rd, Shenzhen:  Verdens elektronikkmekka med egne markeder for det utstyr du omtaler,    for mobiltelefoncovers og småutstyr er det en egen bygning med 6-7 etasjer og 300-500 utsalg i hver etasje. 

Guangzhou, 2 timer fra Shenzhen finner du et eget mobiltelefonutstyrs marked, enda mer omfattende og om du setter av foreksempel 3 dager vil du ikke rekke å engang gå fort gjennom alt - her er det rundt 10.000 boder i en enorm bygning, hvor hver kanskje kan ha 200-300 modeller.   Snitpris for et cover er ca. 5-10 DKK, med priser helt ned i 2 DKK for de enkleste Her er alt, gull og glitter, motiver, skinin, kunstskinn, og hundretusenvis av modeller samlet på et lite område. Du vil og finne kabler, bluetoothutstyr, covers, reservedeler o.l. i samme område.

Skal du satse på dette som business er 15.000 kroner i en uke i Kina et must, det tjener du inn igjen ved å kutte ut Nordisk leverandr som ganger alt med 2 eller mer. :)

Tilmeldt 25. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dannie,

Importer din ven stadig mobiler fra Kina og vil det i så fald være muligt at stifte kontakt med ham, da jeg skal til at importer mobiler fra netop Kina, men finder det interessant, såfremt jeg kan erhverve dem i EU i stedet?

Venlig hilsen

Tilmeldt 26. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej du kan da stole på os, vi der nogle dansker der har en fabrik i Shenzhen Kina

Du kan jo kikke på vores hjemme side http://danatek.eu

MvH
Otto
Tilmeldt 26. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Guangzhou er 2 timer fra Shenzhen ?

Det tager 30 min med High Speed Train fra Futian station eller Shenzhen North

Der er lige så mange i Shenzhen HQB som ikke er fabrikker, men trading firma.

Har boet i Shenzhen siden 1998 og bor der stadig, ved hav jeg taler om.


MvH
Otto
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)