Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af rengøringsfirma / ejendomsservice??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil utroligt gerne starte som selvstændig inden for ejendomsservice rengøring, Men der er jo ting der skal være styr på først og om det kan betale sig at starte op bor i norsjælland så det er ikke ligesom mange andre inden i kbh :D frem til sagen

hvis du har trappevask ejendomsservice hvordan finder man den der bestemmer hvilken firmaer det skal være.

kan man få et cvr selv om man ikke rigtig har nogen kunder og måske ikke lige med det samme for nogen kunder?

plus kan nogen skaffe mig en skabelon til at lave tilbud

er det umuligt at få fat i store kunder inden for rengøring ejendomsservice

og hvilket program bruger i til at lave regninger og kan man få et program som gør når man laver regningen så kan man se hvilket nr den når man så går ind på kontoen kan man se når den er betalt

 

håber at nogen kan hjælpe med alle mine svar

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Gå rundt i bebyggelsen, find varmemester kontoret.

Du kan altid få et CVR nr. - se på webreg.dk mv.

Brug Eccel til at lave en formular - med lidt snilde tager det en halv time

Du kan altid få fat i store kunder, hvis du er den bedste og billigste, men måske du skulle starte med de mindre

Brug igen Eccel til at lave en faktura formular - det er nemt, hurtigt og ikke mindst BILLIGT selv at lave det.

 

Jeg syntes du skal lave en hjemmeside, og så bare se at komme rundt til andelsboligforeninger, små boligselskaber mv. og give dem nogle tilbud. Start i et område, så du ikke skal køre alt for meget rundt mellem de kunder du får.

HELD & LYKKE

Peter

p.s. hvis du kommer ud for at skal bruge måtter i forbindelse med tilbudsgivning af samlet rengøring, så kontakt mig - http://www.lokalmåtteservice.dk

Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det og jo self vil jeg kontakte dig men lige pt bliver det svært at komme igang da jeg på dag penge og har ikke rigtig nogen penge men hentyd til en formular er du ikke super god til at lave sådan en og hvis ja har du ikke lyst til at lave en til mig :)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg har en faktura formular liggende i Eccel hvor der bare lige skal ændres lidt cvr. nr. m.v., så den kan du da godt få vi mail - hvilken mailadresse har du ??

Peter

Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej peter

tak for din formular men vil hører om du ikke har brug for en frisk ung fyr til at kører måtter ud eller til andet arbejde da jeg pt ikke har noget og søger derfor efter fast eller deltid da det sidste firma jeg arbejde i blev solgt og har brug for noget kørte som chauffør i det sidste så håber at hører fra dig og hvis du self ikke har brug for en må du gerne sige det rundt :D her er min udtalelse fra det sidste firma som blev solgt.

håber at hører fra dig 

 

Udtalelse om Lars Olsen. Albertslund d. 28. december 2012

Jeg har haft fornøjelsen af at være chef for Lars i omkring 1,5 år, hvor Lars har virket som chauffør hos Komdis Flex ApS, indtil denne virksomheds drift blev solgt fra.

I den periode hvor jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Lars, har han altid været til at stole på, og blev der sagt ja til en opgave blev den også løst.

I virket som chauffør har Lars arbejdet med sortering, registrering, transport og indsamling af fragt af forskellig type. Og både under arbejdet på lageret og i det egentlige fragtarbejde, har jeg ikke haft noget at indvende vedr. kvalitet, ydelse og velvillighed i at deltage i arbejdet.

Lars er en stabil medarbejder, og har været en stort aktiv for virksomheden i den periode jeg har stået for driftsledelsen.

Med venlig hilsen

Ole D. Nielsen

Tidligere Driftschef Komdis ApS.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det var så lidt - glad for at kunne hjælpe...

Jeg har INGEN ting med ansættelser af gøre - jeg er selvstændig konsulent, som er blevet "ansat" til at måtte køre i et vist område, og sælge på vegne af de pågældende firma. Jeg ved dog at "vi" ikke mangler chaffør i øjeblikket, vi har 14 som køre over hele Danmark, og det er behovet pt.

Mvh

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Hej jeg vil utroligt gerne starte som selvstændig inden for ejendomsservice rengøring, Men der er jo ting der skal være styr på først og om det kan betale sig at starte op bor i norsjælland så det er ikke ligesom mange andre inden i kbh :D frem til sagen

hvis du har trappevask ejendomsservice hvordan finder man den der bestemmer hvilken firmaer det skal være.

kan man få et cvr selv om man ikke rigtig har nogen kunder og måske ikke lige med det samme for nogen kunder?

plus kan nogen skaffe mig en skabelon til at lave tilbud

er det umuligt at få fat i store kunder inden for rengøring ejendomsservice

og hvilket program bruger i til at lave regninger og kan man få et program som gør når man laver regningen så kan man se hvilket nr den når man så går ind på kontoen kan man se når den er betalt

 

håber at nogen kan hjælpe med alle mine svar

Du kan sagtens starte enkeltmandsvirksomhed op uden at have nogen midler eller kunder.

I forhold til skabelon til tilbud, regninger osv. vil jeg anbefale www.SimpeltRegnskab.dk.

Så det er bare at starte CVR nr., oprette dig på www.SimpeltRegnskab.dk og få en hjemmeside til at starte med - Jeg vil gerne hjælpe dig med det (gratis), hvis du sender mig en mail. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Bagsværd
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt iorden det jo forsøg hver ;D men du må meget gerne kontakte mig hvis du hører nogen steder de mangler :D da jeg er en del erfaring inden for chauffør branchen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)