Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter i Korsør?

Side 2 ud af 26 (257 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nullert:

Hej Ronni

 

Vi er da fra Korsør

 

Mvh

Per



Hej Per
Lyder godt.
Jo flere innovative personer vi kan samle fra Korsør jo bedre. Et netværk kan jo gøre gavn. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:

Jeg er fra Gørlev på den anden side af Slagelse.. :-) 

Hej Simon
Selvom du er fra Gørlev er der også plads til dig ;-)
Eneste er dog at du har interesse i et innovativt fællesskab og vil deltage i fællesskabet i Korsør.
Hvad arbejder du med? eller overvejer du at blive selvstændig?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et iværksætter netværk kun for iværksættere fra Slagelse Kommune? En lukket portal, website, gruppe eller ligende? :-)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie.

Rigtig godt initiativ, og vil da gerne melde mig på banen.

Er ligesom Simon bosat lidt uden for Korsør (nærmere betegnet mellem Kalundborg & Korsør)
Har kontor i Glostrup så kommer da lidt omkring det vestlige sjælland og kbh.

Arbejder til dagligt selvstændigt med markedsføring og er i gang med at opbygge og redesigne hjemmesiden Drinks.dk så der sker da lidt. 

Tænker du udelukkende initiativer omkring Korsør, eller er Korsør basen/udgangspunktet for et netværk??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund:

Hvad med et iværksætter netværk kun for iværksættere fra Slagelse Kommune? En lukket portal, website, gruppe eller ligende? :-)



Min tanke er at alle kan være med sålænge det foregår i Korsør.
Uanset om man er udefra. Bare det skabes i Korsør og at vi holder sammen her.
Mange er jo flyttet fra byen eller bor i omegnen. Derfor skal man have adgang til netværket.

Vil prøve at differentiere det hele fra Slagelse og få fokus på Korsør og skabe noget her. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel K:

Hej Ronnie.

Rigtig godt initiativ, og vil da gerne melde mig på banen.

Er ligesom Simon bosat lidt uden for Korsør (nærmere betegnet mellem Kalundborg & Korsør)
Har kontor i Glostrup så kommer da lidt omkring det vestlige sjælland og kbh.

Arbejder til dagligt selvstændigt med markedsføring og er i gang med at opbygge og redesigne hjemmesiden Drinks.dk så der sker da lidt. 

Tænker du udelukkende initiativer omkring Korsør, eller er Korsør basen/udgangspunktet for et netværk??



Hej Daniel
Mange tak. Fedt du kan li det.
Jeg vil skabe et fællesskab med forskellige kompetencer som skal være det bedste i hele vestsjællandsområdet!
Et sted hvor alle innovative personer kan holde til. Om man er eksisterende virksomhed, eller nystartet, overvejer at blive selvstændig og arbejder på idéen.
Der skal være plads til alle og i fælesskab er vi bare meget stærkere.
Forestiller mig et sted fyldt med forskellige kompetencer hvor man kan holde til , mødelokaler, kontorfællesskab, sparre med hinanden og hvor man kan komme og gå som det passer en. 
Der er mange i dag som mangler programmør, en tegner, fotograf, hjælp til PR / Markedsføring, salg, en kontorplads, mødelokale osv....
sparring i det hele taget ved udvikling af idéer.
Det skal naturligvis være i Korsør. Men du kan da flytte kontoret (alt efter størrelse) og måske sparre en masse penge + få knowhow i huset ,-).?
Jeg er selv serieiværksætter og har erfaret at et netværk og sparring i et miljø er det helt rette.
Man opnår meget mere og større resultater meget hurtigere.  

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Hej Daniel
Mange tak. Fedt du kan li det.
Jeg vil skabe et fællesskab med forskellige kompetencer som skal være det bedste i hele vestsjællandsområdet!
Et sted hvor alle innovative personer kan holde til. Om man er eksisterende virksomhed, eller nystartet, overvejer at blive selvstændig og arbejder på idéen.
Der skal være plads til alle og i fælesskab er vi bare meget stærkere.
Forestiller mig et sted fyldt med forskellige kompetencer hvor man kan holde til , mødelokaler, kontorfællesskab, sparre med hinanden og hvor man kan komme og gå som det passer en. 
Der er mange i dag som mangler programmør, en tegner, fotograf, hjælp til PR / Markedsføring, salg, en kontorplads, mødelokale osv....
sparring i det hele taget ved udvikling af idéer.
Det skal naturligvis være i Korsør. Men du kan da flytte kontoret (alt efter størrelse) og måske sparre en masse penge + få knowhow i huset ,-).?
Jeg er selv serieiværksætter og har erfaret at et netværk og sparring i et miljø er det helt rette.
Man opnår meget mere og større resultater meget hurtigere.  

Det lyder rigtig spændende, og helt klart givende at kunne dele erfaringer bland folk med forskellige kompetencer. 

Fik det indtryk at det var afgrænset til kun at omhandle Korsør by, men finder det fordelagtigt ikke at begrænse sin ydelse eller produkt geografisk.

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Ronni Larsen:
Hej Daniel
Mange tak. Fedt du kan li det.
Jeg vil skabe et fællesskab med forskellige kompetencer som skal være det bedste i hele vestsjællandsområdet!
Et sted hvor alle innovative personer kan holde til. Om man er eksisterende virksomhed, eller nystartet, overvejer at blive selvstændig og arbejder på idéen.
Der skal være plads til alle og i fælesskab er vi bare meget stærkere.
Forestiller mig et sted fyldt med forskellige kompetencer hvor man kan holde til , mødelokaler, kontorfællesskab, sparre med hinanden og hvor man kan komme og gå som det passer en. 
Der er mange i dag som mangler programmør, en tegner, fotograf, hjælp til PR / Markedsføring, salg, en kontorplads, mødelokale osv....
sparring i det hele taget ved udvikling af idéer.
Det skal naturligvis være i Korsør. Men du kan da flytte kontoret (alt efter størrelse) og måske sparre en masse penge + få knowhow i huset ,-).?
Jeg er selv serieiværksætter og har erfaret at et netværk og sparring i et miljø er det helt rette.
Man opnår meget mere og større resultater meget hurtigere.  

Det lyder rigtig spændende, og helt klart givende at kunne dele erfaringer bland folk med forskellige kompetencer. 

Fik det indtryk at det var afgrænset til kun at omhandle Korsør by, men finder det fordelagtigt ikke at begrænse sin ydelse eller produkt geografisk.

 



Hej Daniel
Det er korrekt forstået. Det er i Korsør vi laver fællesskabet og vil holde til fysisk.
Men man behøver jo ikke have bosted i selve byen.
Der vil sikkert være mange som bor udenbys men kan se idéen i sparring og fællesskab med forskellige kompetencer.
Det får man jo meget mere ud af. Et innovativt og kreativt miljø.
Er du alene eller har du ansatte? 
 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg vil skabe et fællesskab med forskellige kompetencer som skal være det bedste i hele vestsjællandsområdet! Et sted hvor alle innovative personer kan holde til. Om man er eksisterende virksomhed, eller nystartet, overvejer at blive selvstændig og arbejder på idéen. Der skal være plads til alle og i fælesskab er vi bare meget stærkere. Forestiller mig et sted fyldt med forskellige kompetencer hvor man kan holde til , mødelokaler, kontorfællesskab, sparre med hinanden og hvor man kan komme og gå som det passer en. 


Der er mange i dag som mangler programmør, en tegner, fotograf, hjælp til PR / Markedsføring, salg, en kontorplads, mødelokale osv....
sparring i det hele taget ved udvikling af idéer.
Det skal naturligvis være i Korsør."


Det lyder som en super inspirerende og god vinkel på konceptet, som jeg er sikker på mange vil have stor glæde af!

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Krogslund:

"Jeg vil skabe et fællesskab med forskellige kompetencer som skal være det bedste i hele vestsjællandsområdet! Et sted hvor alle innovative personer kan holde til. Om man er eksisterende virksomhed, eller nystartet, overvejer at blive selvstændig og arbejder på idéen. Der skal være plads til alle og i fælesskab er vi bare meget stærkere. Forestiller mig et sted fyldt med forskellige kompetencer hvor man kan holde til , mødelokaler, kontorfællesskab, sparre med hinanden og hvor man kan komme og gå som det passer en. 


Der er mange i dag som mangler programmør, en tegner, fotograf, hjælp til PR / Markedsføring, salg, en kontorplads, mødelokale osv....
sparring i det hele taget ved udvikling af idéer.
Det skal naturligvis være i Korsør."


Det lyder som en super inspirerende og god vinkel på konceptet, som jeg er sikker på mange vil have stor glæde af!



Dejligt at høre du synes om det Jonas ;-)
Jeg har selv skabt et større netværk over mange år og når jeg tænker tilbage så ville det have været rart med et sted hvor jeg kunne holde til og sparre i udviklingen af idéer og få råd og vejledning fra andre iværksættere (IKKE ANSATTE "EKSPERTER" SOM I DE KOMMUNALE IVÆRKSÆTTERHUSE").
Så det SKAL bare laves. Der er et kæmpe behov for dette.


 

Side 2 ud af 26 (257 indlæg)