Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple iPhone Developer US Tax Form

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... Haaber der er en dansk iOS udvikler der har noget erfaring med den her. Jeg har lavet min foerste application jeg gerne vil tage penge for og skal derfor skrive under paa Apple "Paid Application" form, herunder skatteoplysninger og er noget vildfaren med hvad jeg skal skrive her.

Hvad skal jeg som dansker skrive paa den her form? Hoerer rygter om at jeg at jeg bare skal skrive 000000000 under mit EIN nummer, men hvis jeg goer det, giver den mig en fejl. Er jeg virkelig noedt til at faa mig et EIN nummer og bruge det?

Haaber paa at der er nogen der har proevet det samme og kan give mig et godt raad.

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig ikke nogen der har proevet det her foer? Nogen der kan pege mig i en retning af nogen der har proevet det foer?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke skrive 9 x nuller eller lade den stå blank?
 
Du kan kontakte IRS og få et EIN-nummer, men det virker lidt mærkeligt, hvis det skulle være nødvendigt. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forstået det, skal den formular kun udfyldes hvis du er bosat, har kontor eller ligne i US. 

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skriver 9 nuller, giver den mig en fejl. Det samme hvis jeg lader den staa blank.

Hvordan kan jeg undgaa at udfylde den? Jeg har 3 muligheder naar jeg trykker pa "Tax". Det er en formular for USA, Canada og Australien. Hvad skal jeg goere for ikke at komme til at udfylde den? Hvad gjorde du?

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke huske forløbet, men er der ikke en checkbox hvor der står følgende?

I declare that the individual or organization named in the iPhone Developer Program License Agreement is the beneficial owner of any payments made under such agreement. I declare that the beneficial owner does not have any employees in the United States and does not own, lease or control any equipment or other assets in the United States that are used to derive revenue from the iPhone Developer Program. I declare that I am either the beneficial owner or that I am authorized to make this declaration on behalf of the beneficial owner.

Udfyld formularen og sæt hak i den. Så burde feltet med EIN nummeret forsvinde.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det staar der ikke nogen steder. Jeg har vist ogsaa sat den op som en "Amerikansk" konto da jeg satte den op. Ved du om man kan aendre det noget sted? Utroligt at det skal vaere saa svaert at saelge paa App store'en.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til Apple. De er yderst behjælplige og så kan det være de godkender de konto i samme omgang.

Apple Developer Support 

70110041 Monday through Friday 08:00-17:00 GMT 

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)