Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik den ikke længer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare komme med lidt fustrision over mit firma, jeg havde et Transport firma ApS men jeg kunne semplet ikke få det til at løbe rundt selv om jeg havde fast kørsels ved et af landet største bestilings kontore, jeg knoklet for at få det til at løbe rundt siger jeg bare jeg sagde aldrig nej til kørsels, men problem var når vi kørte udland var det godt ud men tjente ikke noget hjem øv øv

men jeg havde også prøvet at få en web shop op at køre også med levendør aftaler men helle ikke det lykkes for mig, men i dag kører jeg for en vognmand der kører person befording mellem syghusne men det er desværre helle ikke noget ved, jeg kører daglig 15 - 18 timer men det er sku ikke sjov i længten, men min drøm var ellers at sidde på kontor og være kærsels disponet men der er sku ikke til at få noget inden for dette område, det var jo der for jeg startet som selvstændig men der er jo for mange der staret op med en kassevogn det er jo nemt med en bil under 3500

´men nu har jeg fået mine vrede ud men det er lige som alt hvad jeg rør ved ikke lykkes øv øv

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var ærgeligt. Dog vil jeg sige at det er væsentlig bedre at have prøvet og fejlet, end slet ikke at have prøvet i første omgang. De erfaringer du har opbygget dig nu, vil uden tvivl gøre din næste idé stærkere og bedre.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

 

Det har du da ganske rat i at jeg bliver kloger og stærker med dette i rygsækken det kan jo ingen tage fra mig den viden jeg har i dag jo

tak for det

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Prøv at se lidt på Martin Thorborg og Toke Kruse.

De har sku også nogle fejlagtige virksomheder bag sig. Ikke fordi de ikke knoklede !

Tindensen i USA er mere hen mod "når hvor mange gange har du fejlet ? - Jo flere jo bedre".

Så bare op på hesten igen :)

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for støtten, men jeg kommer jo nok aldrig til at være selvstændig igen da jeg semplethen ikke har økonumi til det med minder der er en eller anden der vil soøtte i kassen men det bliver ikke i transport brancen men måske med en hobby butik da jeg selv er igan med at bygge et model skib men den side kommer jeg nok til at lægge til side også pga økonumien igen det er sørglig men når det ikke kan være ander ledes jo nu

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu hører jeg ikke til dem, der siger at 'det er samfundets skyld', men tiderne er altså ikke de nemmeste. Du må ikke lade dig dukke af, at det ikke lige gik første eller anden gang. Og når betingelserne så måske også er vanskeligere nu end for 5 år siden, så er der nok ikke noget at "skamme sig" over.

Som de andre skriver, så er det med at lære af sine erfaringer. Der, hvor du er nu - kan du ikke lure et eller andet af, du kan bruge fremover? Eller høre, om du kan være lidt med til noget andet end bare lige at køre hele tiden?

Måske kunne du også lære et eller andet samtidig? Det er fx altid en god investering at lære sig lidt økonomistyring, hvis du ikke er så skrap til det. Rigtig mange ting, der ikke går, skyldes at man ikke har ordentlig styr på kronerne.

Derudover er en af de væsentligste kvalifikationer, jeg kender, at man evner at holde ud!

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at slå ud lige nu men tror bare jeg se havd der sker i framtiden jo

 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er at kigge på din passion. Hvad er du rigtig dygtig til, hvad har du brugt 10.000 timer på at lære ... Det kan du sælge til andre :)

Held og lykke

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ls-sc:
Transport firma

Som jeg også skrev til en anden herinde på amino, så er det tæt ved umuligt at lave en fornuftig indtjening i transportbranchen, især hvis man køre under en speditør eller bestillingskontor.

Men jeg håber ikke du er blevet slået helt ud, og har mod på at grave ned i dig selv og finde dine kompetencer og hvad du brænder for. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)