Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken af mine ideer er bedst?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

nico0406:

Hej,

jeg er en dreng på 16 der brænder for at starte egen webshop, og det har resulteret i to ideer:

At sælge golfbolde, brugte som nye samt tees og andet udstyr.

At sælge forskellige USB nøgler

Men ved virkelig ikke hvilken ide jeg skal vælge.

Det har medført en række spørgsmål hos mig som jeg håber at i kan hjælpe med at besvarer:

1) Kan i anbefale et sted som skal designe hjemmesiden? Har kigget meget på scannet.dk og på dette tilbud: http://www.scannet.dk/webshop/goer-det-selv/webshop2/, men ved ikke om det er prisen værd..

2) Har svært ved at finde forskellige engros firmaer/grossister vedr. begge ting, nogle der kan anbefale eller kender til nogle sider?

[Vælg venligst det originale indlæg for at få adgang til afstemningen]

Det er tydeligt, at du er lidt for inspireret af visse andre. Derfor vil jeg vove og påstå, at det, du kalder idéer rent faktisk egentlig ikke er idéer. Med mindre du har noget ganske særligt at tilføje til disse allerede eksisterende koncepter.

Ellers vil jeg anbefale dig at bruge noget tid på at finde frem til dine egne "unikke" idéer. Det vil sikkert give dig mere i sidste ende.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg ved nu ikke helt om det er så "nemt" - Du skal have styr på dit SEO i hvert fald.
Men hvis du mener, at der er så stort et "gap", så synes jeg da bestemt bare at du skal gå i gang. :-)

Med venlig hilsen
Tobias Bøgh Larsen

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
nico0406:

Hej,


jeg er en dreng på 16 der brænder for at starte egen webshop, og det har resulteret i to ideer:


At sælge golfbolde, brugte som nye samt tees og andet udstyr.


At sælge forskellige USB nøgler


Men ved virkelig ikke hvilken ide jeg skal vælge.


Det har medført en række spørgsmål hos mig som jeg håber at i kan hjælpe med at besvarer:


1) Kan i anbefale et sted som skal designe hjemmesiden? Har kigget meget på scannet.dk og på dette tilbud: http://www.scannet.dk/webshop/goer-det-selv/webshop2/, men ved ikke om det er prisen værd..


2) Har svært ved at finde forskellige engros firmaer/grossister vedr. begge ting, nogle der kan anbefale eller kender til nogle sider?

[Vælg venligst det originale indlæg for at få adgang til afstemningen]



Hej
Personligt tror jeg du skal finde andre produkter end USB eller golf. Det er et mættet marked og USB stik er old School. Men det vigtigste er at du vælger et produkt område du brænder og interesserer dig for.
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skal tage golfboldene :-) ej, spøg til side.

Jeg tillader mig lige at smide et link til et blogindlæg, som jeg synes du skal læse før du går videre med en af de idéer: http://www.casperblom.dk/unge-ivaerksaettere-stram-op/.

Og så husk, at du bliver aldrig nummer #1 ved at gå i andres fodspor, og når der nu er så mange gode produkter, hvorfor så ikke tage noget andet?

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror jeg vil svare lidt anderledes end de andre herinde.

jeg syns du skal vælge usb shoppen. ikke mindst fordi du kan være lagerførende meget billigere end med golfudstyr.

der findes mange webshops som lever kun af at sælge hårprodukter, og syns da ikke at de lukker nogle af dem, så bare fordi der findes en shop med det man gerne vil sælge, er det ikke ensbetydende med at man ikke skal gå i gang.

en anden fordel du får ved at prøve det af, er at du kommer ind på et marked hvor der er konkurrence, og du er din egen nøgle til succes.

og som martin thorborg også sagde engang, så er det bedre at brænde nallerne i det små, og lære fejlene mens man ikke har mange penge ude.

det er bedre at du fejler og brænder inde med et lager til en værdi af 5-10.000, end et lager af golfsæt og andet til 50.000+

om en sådan butik kan få succes ved jeg ikke noget om. jeg køber altid mine usb'er som tilbehør når jeg er i elgiganten, eller bestiller dem på e-bay til halvdelen af hvad de koster i dk. men det er op til dig om du tror på det

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig. Synes det er fedt at vi hjælper Hinanden her inden og Rådgiver Hinanden men c,mund

Knægten er kun 16 år & fedt du har en Drøm om at starte din egen webshop op Respekt.

men der er ingen der snakker om/Rådgiver Vor vigtig det er at uddanne sig i dagens Danmark

Jeg ved ikke Hvordan jeg skal sige det ordret.

men lad os nu sige du starter din webshop op med Golfbolde & ligende sager. det kører rigtig godt i starten måske ? men der går ikke mere end et halvt år til 1.5 før du bliver udkonkureret. kan jeg love dig for & så har du lagt en masse energi i Procjektet. Hvorfor ?

jo vær dag kommer der nye webshops på market som tilbyder endnu beder Tilbud & i bund & grund hvem har de bedste Kontakter & priser for hvorfor skulle jeg købe dine golfbolde til 5.- dyre end 10 andre webshops f.e.k ? jeg kunne sagtsen uddybe mig meget mere men det har jeg ikke lyst til. så må du sende mig en (PM)

Hvis jeg skulle Råde dig noget ville jeg helt klart Fokuser på Uddannelse & følge med i udvikling world-wide tage f.e.k HTX-HG-Hhx-ligende for en indgangs vinkel til IT-teknologi-verden & eller Multimediadesigner Hvis du vil Leve fedt på at drive virksomhed Online på mange Brede områder.

er du/i klar over Hvor mange webshops der kommer på market vær dag :logik: = Mange konkurenter = priskrig = Konkurs = younamed :D so you have to be one off the bedst to keep youre webshop online in the furtur.

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ide-udvikling:

Undskyld mig. Synes det er fedt at vi hjælper Hinanden her inden og Rådgiver Hinanden men c,mund

Knægten er kun 16 år & fedt du har en Drøm om at starte din egen webshop op Respekt.

men der er ingen der snakker om/Rådgiver Vor vigtig det er at uddanne sig i dagens Danmark

Jeg ved ikke Hvordan jeg skal sige det ordret.

men lad os nu sige du starter din webshop op med Golfbolde & ligende sager. det kører rigtig godt i starten måske ? men der går ikke mere end et halvt år til 1.5 før du bliver udkonkureret. kan jeg love dig for & så har du lagt en masse energi i Procjektet. Hvorfor ?

jo vær dag kommer der nye webshops på market som tilbyder endnu beder Tilbud & i bund & grund hvem har de bedste Kontakter & priser for hvorfor skulle jeg købe dine golfbolde til 5.- dyre end 10 andre webshops f.e.k ? jeg kunne sagtsen uddybe mig meget mere men det har jeg ikke lyst til. så må du sende mig en (PM)

Hvis jeg skulle Råde dig noget ville jeg helt klart Fokuser på Uddannelse & følge med i udvikling world-wide tage f.e.k HTX-HG-Hhx-ligende for en indgangs vinkel til IT-teknologi-verden & eller Multimediadesigner Hvis du vil Leve fedt på at drive virksomhed Online på mange Brede områder.

er du/i klar over Hvor mange webshops der kommer på market vær dag :logik: = Mange konkurenter = priskrig = Konkurs = younamed :D so you have to be one off the bedst to keep youre webshop online in the furtur.

Nu er uddannelse altså ikke alting. Der er rigtig mange folk som har helt fantastisk succes, som har lav eller ingen uddannelse. Der er rigtig mange fag hvor du sagtens kan klare dig fantastisk uden at skulle spendere en stor fed portion af dit liv på at glo i en bog. 

Og hvorfor skulle han tage en multimedie uddannelse, hvis han vil have en webshop? Det tager ikke lang tid at smække et template fra Prestashop op. Og ellers kan man købe sig til en ordentlig en. Hvis han skulle tage noget uddannelse med henblik på salg, online som offline, så er det en tur på handelsskolen. Men det er helt irrelevant lige i denne sammenhæng. Han spørger efter feedback på hans "idéer", og det får han.

Mit bud til trådstarter; find en ny niche. Som de andre siger, find noget du virkelig brænder for. Selv har jeg en lingeri affiliate side, og den keder mig.. Men jeg har intet valg, for jeg har ikke råd til at skifte nu. Så sørg for du ikke laver noget hvor du efter en måneds tid vil tænke "Shit.. Det her orker jeg fandeme ikke!"

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jonas fedt du giver respons fra dig men det Viser også bare hvor Hvidt forskelige vi menisker er i vores Holdninger & meninger. & gud tak for det :D

jeg giver dig ret i at en Uddannelse er ikke altid den Rette vej men man bliver jo ikke Dummer af at tage en uddannelse. i dag kan du selvstuder Hvis du har den rigtig evne. nettet er jo en stor verden af informatione. men Husk Grundviden er alting: i min verden. men kan du/man ikke Skrue en ordentlig Markedsførings-plan/strategi Swot-Aida/Analyser Købsadfære-research-Målgrupper-mission-vision-b2b-Younamed!!- Hvis man ikke kan skrue sådane noget sammen så tror jeg ikke på man holder særlig lang tid på market med en platform/template aller webshop.

igen Det sker for nonge at de får susses men det omvendte sker også for mange ? bare min pointe :D

ang. Multimediadesigner var bare et foreslag Hvilken uddannelse kan man ikke tage i dag :D

& ja der lære man at bygge et koncept op fra bunden af tænke out-off-the-box & meget mere men det gider jeg ikke ind på nu.

men Jonas jeg vil helt sikkert anbefalde dig at læse Bogen International Markedsføring 4. udgave

så behøver du ikke at tage en handels uddanelse så får du bare folk som har taget den uddanelse til at arbejde for dig :D for de skal jo også have brød på Bordet.

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er selvfølgelig forskellige meninger.

Men syntes der er flere argumenter for at tage en uddanndelse end imod.

Kan ikke selv finde et for ikke at tage en.

Har selv ikke nogen og det har jeg været ærgerlig over mange gange.

Nu har jeg et godt job men har også måtte arbejde ekstra hårdt for det.

Du er i en alder hvor du godt kan tage uddannelse og ved siden af bygge en webshop, syntes ikke det ene behøves udelukke det andet, betragt det som en hobby og igen find noget du brænder for så er det ikke trist at bruge de ekstra timer det kræver og du kan bruge dem når det passer.

Det eneste du risikere ved det er at du om 3 år står med en eksamen og en god webshop eller måske 2.

Lad hver at se firkantet på det tag de rigtige valg nu, det er trist at skulle igang med det om 3 år webshop kan du altid lave.

Er 10 år ældre end dig og kan fortælle dig at af de venner jeg har som heller ikke har uddannelse er der ingen som ikke fortryder de ikke fik overstået det!

Ved det lyder nemt når du høre iværksættere fortælle men der er meget mere arbejde end det lige ser ud som om.

Tænk over hvor super heldig du er at bo i et land hvor du kan tage lige præcis den uddannelse du ønsker hvis du bare gider arbejde det der skal til.

Ønsker du at arbejde med ehandel i fremtiden så find en skole som passer godt til de udfordringer, så lærer du en masse du får glæde af senere i livet og så er det sjovt samtidig fordi det har din interesse.

Mit råd til dig.
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ide-udvikling:

men Jonas jeg vil helt sikkert anbefalde dig at læse Bogen International Markedsføring 4. udgave

så behøver du ikke at tage en handels uddanelse så får du bare folk som har taget den uddanelse til at arbejde for dig :D for de skal jo også have brød på Bordet.

Hvordan er det pludselig vendt til at jeg skal have en handels uddannelse? Nej, glemt det, det kører bare topic af sporet..

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)