Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken af mine ideer er bedst?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er en dreng på 16 der brænder for at starte egen webshop, og det har resulteret i to ideer:

At sælge golfbolde, brugte som nye samt tees og andet udstyr.

At sælge forskellige USB nøgler

Men ved virkelig ikke hvilken ide jeg skal vælge.

Det har medført en række spørgsmål hos mig som jeg håber at i kan hjælpe med at besvarer:

1) Kan i anbefale et sted som skal designe hjemmesiden? Har kigget meget på scannet.dk og på dette tilbud: http://www.scannet.dk/webshop/goer-det-selv/webshop2/, men ved ikke om det er prisen værd..

2) Har svært ved at finde forskellige engros firmaer/grossister vedr. begge ting, nogle der kan anbefale eller kender til nogle sider?

Hvad skal mit firma indeholde?

  • USB (43,8%)
  • Golfbolde mm. (56,3%)
  • Totalt antal stemmer: 16
  • Afstemning sluttede: 06/01/2013
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har stor interesse for golf vil jeg helt klart gå efter den ide. Men fokusere lidt bredere end bare bolde, der er masser af penge i golf tilbehør :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at lave en god research først - find noget der virkelig er behov for, noget der kan skabe god værdi og som på en eller anden måde er unikt - det drejer sig virkelig om at skille sig ud, alternativet er at erobre markedsandele med noget der er endnu bedre end konkurrenterne - i disse nicher gør de det godt, så du får ikke mange salg de første par år tør jeg godt garantere - det tager lang tid at starte en webshop op før den kører ordentlig og derefter skal du have kunder og det koster at få trafik nu om dage, hvad enten det er adwords, organisk eller reklame bannere eller hvad man nu kan finde på!

derfor find noget de andre ikke har og kom først ;)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene..

I denne tid synes jeg bare at der inden for alle brancher/erhverv er fyldt godt og grundigt ud. Og da det er begrænset hvor set varelager du må have som 16år mht. at få godkendelse til CVR-nummer er det utroligt svært at komme igang/finde på en ide der vil kunne holde og svare sig i længden

Vh.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er det her ik for at være hård eller tavlig, men jeg synes du skal finde en branche, som har din interesse, og ikke blot vælge brancher, hvor du har læst succes historier om andre unge... 

Det får du selv mest ud af, og så slipper du også for alt det mega trælse arbejde, når det alligevel ik har din interesse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge er håbløse ideér når de er præsenteret sådan her. Som skrevet før, lav noget mere research, prøv at finde et hul i markedet. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Mads herinde fra, han er også ung iværksætter med erfaring i golf shop. hans side bedstgolf.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt råd følg det lad hver at tro du kan tage en andens ide og så køre bussen.

Du bliver også gladere og har mere energi til projektet hvis det er noget du har interesse i og virkelig brænder for!

Gå i tænke boks, spar penge sammen og imellem tiden søg alt information du kan finde læse og høre vedr e-handel, søgeoptimering, opstart af virksomhed.

Forbered dig grundigt, lav evt et par gratis sites selv.

Gør alt hvad du kan får at blive klogere, der er rigtig mange gode debatter herinde du kan blive klogere af.

Held og lykke med dit projekt håber du finder noget du brænder for så det ikke bare er penge og fritid som er målet alene.

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nico

Det er overhovedet ikke for at slagte dine idéer - jeg har stor respekt for dit gå-på-mod! Men skal jeg være helt ærlig, så lyder det virkelig som noget man har hørt før - har jeg ret?

www.billigegolfbolde.dk

www.usbshoppen.dk

Jeg siger ikke at ikke ville kunne fungere - Hvis du kan sparke røv og overhale indenom, så gør det for guds skyld! - Men jeg synes du skal tage og sætte dig ned og tænke over hvad du interesserer dig for - For det er et svært marked med mange udbydere.

God vind herfra!

Med venlig hilsen

Tobias Bøgh Larsen

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for dit svar.

Nu ligger det jo sådan, at alle virksomheder vi kender har haft succes.. Og dermed er ALT noget vi har hørt om før.

Mht. USB ligger det jo sådan at der netop kun er denne ene reelle shop der sælger disse, og derfor er markedet indenfor for USB forholdsvist "nemt" at komme ind på i forhold til så mange andre brancher

Venlig hilsen

Nicolai Jørgensen.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)