Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal affiliate marketing dø snart?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu benytter jeg ikke deciderede reklamer til mine affiliate-sites, så nej ;-)

Bestemt ikke. Tilgengæld, kan jeg godt se at adsense- og reklamesider får et stort hug i indtjeningen.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsikring & Pris:

Faldt over denne artikel på tv2.dk hvor en router tilsyneladende kan fjerne de fleste reklamer fra hjemmesider, for den enkelte bruger.

Se artiklen her: http://beep.tv2.dk/nyheder/boksen-hele-reklamebranchen-frygter?forside

Hvordan ser fremtidens affiliate marketing ud, hvis sådanne instrumenter bliver udbredt i større grad?

Jeg tror ikke på, at affiliate marketing vil dø. Tværtimod tror jeg, at den vil følge med samfundets udvikling, og udvikle sig med det. Jeg håber så sandeligt heller ikke, at affiliate vil uddø :)

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så bliver det udelukkende produktpromoverende sites, der er fremtiden (eller hvad man kalder det).

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er at det tager tid at producere kvalitetssider på nettet. Hvis man fjerner muligheden for at tjene penge på reklamer betyder det enten at der bliver færre kvalitetssider på nettet og/eller at de som overlever bliver betalingssider, hvor man skal betale for indholdet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror det er de færreste affiliate folk som bruger banners... 

Eller lad mig omformulere: jeg tror det er de færreste affiliate folk som tjener på bannerkliks. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Omvendt kunne jeg forestille mig, at websites lukkede brugerne ude, såfremt det blev detekteret at reklamerne blev blokeret. På samme måde som når et website er blokeret af en internetudbyder:


 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror nu heller ikke affiliate marketing vil dø ud, men der opstår altid udfordringer i alle brancher men affiliate teknologien ændrer sig sikkert også, så jeg tror at det bliver 1-1 :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Anede ikke at adblock som sådan var forbudt. Jeg bruger det bestemt og det virker perfekt, men der er faktisk enkelte sider, som svarer at siden ser jeg bruger adblock og at den skal deaktiveres for at jeg må komme ind. det er sket 2 gange og jeg har bare valgt at droppe siden, men - ulovligt, ja man lærer hvor dag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)