Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjovt avisudklip med mig fra 1999 :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Min kære mor har netop sendt en artikel hun fandt i gemmerne, det er første og eneste gang jeg har været i avisen. Artiklen er fra 1999, dengang jeg arbejdede med e-handel for thansen.dk. Den synes jeg lige skulle en tur forbi jantetæskeren :-)

Det skal siges at direktøren i firmaet havde den største andel i succes´en, men jeg er glad for at have været med.

Vi startede shoppen i 1997 og den var faktisk fra start en kæmpe succes. Shoppen var allerede dengang integreret med det bagvedliggende økonomisystem XAL, så priser, lagerstatus m.m. automatisk blev opdateret, når varen blev opdateret i økonomisystemet. Ordrer røg direkte over i XAL og blev ikke sendt som en email til salgsafdelingen, som det ellers var helt almindeligt dengang i den spæde ecommerce-start.

Det er vildt at tænke på det er 15 år siden. Der er sket meget siden dengang.

P.S. Nej jeg var ikke fotogen Smile

Jeg husker at jeg gerne ville se alvorligt ud, men i stedet kom jeg til at se træt og sur ud.

P.P.S Mit fulde navn er Per Thomas Frost, men efter jeg begyndte at rejse og har slået mig ned i udlandet har jeg brugt "Thomas" som fornavn, da alle kan udtale det (hvis nogen skulle undre sig).

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt du *slap væk* inden fyrværkeri-skandalen! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)