Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m."

Mangler er godt (nemt) regnskabsprogram.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 43
Tilmeldt 16. nov 12
Indlæg ialt: 10

Skrevet 03-01-2013 kl. 00:10

Jeg har lige startet en mindre virksomhed op. Og nu står jeg og skal finde et regnskabsprogram. 

Hvad kan i anbefale ? 

Som sagt jer er helt ny i det her så skal gerne være et nemt program. 

Og meget gerne meget billigt/ gratis hvis muligt. 

Jeg har kigget lidt på summasumarum men så vidt jeg kan læse mig frem til så er det kun gratis i 45 dage, hvorefter man skal købe det. 

Nogen der kan komme med et godt råd eller to. :) 

Hilsen sandra

Amino-karma 472
Fra Viby J
Tilmeldt 17. jul 11
Indlæg ialt: 121

Mike Raunsbæk
Skrevet 03-01-2013 kl. 00:22

Hej

BillysBilling - https://billysbilling.dk/

Dog har jeg visse forbehold for dem;

1) de melder mange ting ud, blandt andet her på Amino, men har som regel ALTID svært ved at overholde tidsfristerne, som de selv stiller

2) melder ting ud som så ændre sig generelt, her i blandt API'et, som der har været meget diskussion om

3) mangler du funktioner skal du væbne dig med MEGET tålmodighed, de implementer dem ikke uden at lige spørge en eller anden øverst ikke-eksisterende-befalende tilråds og tage meget lang tid om, at udføre det derefter

Mangler EAN-fakturering.

Simpelt Regnskab - https://simpeltregnskab.dk/

Flinke mennesker. Generelt ret lydhøre. Systemet fungerer, og der er det som der skal være for den meget almindelige.

Mangler EAN-fakturering.

Mangler API.

E-conomics - http://www.e-conomic.dk/

Ja, kvalitet - og prisen er derefter. Hvad jeg skulle have opfattet så er de lydhøre. Mangler hverken EAN-fakturering eller API.

Amino-karma 4.211
Tilmeldt 23. aug 05
Indlæg ialt: 1.089
Amino Plus
Jeg kan anbefale billysbilling.
Har været yderst tilfreds med deres produkt og service.

De bedste hilsner
Ronni
Amino-karma 265
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. mar 09
Indlæg ialt: 71
Amino Plus
Jonas Kolding  
Fra Partypoint
Skrevet 03-01-2013 kl. 00:26

Vi bruger e-conomic det kører bare ingen problemer det koster 155 pr md inkl. Moms men alt dit regnskab ligger sådan du nemt kan komme i forbindelse med det via deres hjemmeside de sørger for backup af dit regnskab så den aldrig forsvinder:-)

Så synes du skulle prøve deres demo

Mvh Jonas Kolding :-)

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Amino-karma 36.904
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 7.281
Amino Plus
Cookie
Fra John Hannover
Skrevet 03-01-2013 kl. 00:31

Hvis ikke online er et krav er Summa med ca 1000 kr i engangsbeløb (behøver ikke tegne abonnement )nok billigst - og absolut godt - Sikkerheds kopi er også der automatisk og kan ligge online i f.eks. dropbox eller cloud

Amino-karma 43
Tilmeldt 16. nov 12
Indlæg ialt: 10

SR-salon
Skrevet 03-01-2013 kl. 00:57

Tak for hurtigt svar :)

Amino-karma 9.059
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.192

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 03-01-2013 kl. 01:01

Jeg har gode erfaringer med E-conomic :-)  Har dog en ide om, at jeg gerne vil prøve kræfter med Billy's billing, så jeg kan sammenligne de to udbydere.

Amino-karma 933
Fra København
Tilmeldt 15. aug 11
Indlæg ialt: 224
Amino Plus
Sisse Hansen
Skrevet 03-01-2013 kl. 12:10

Hej Sandra

Nu kan jeg se, at der er et par stykker, som har nævnt e-conomic, så jeg ville lige give dig et par links Smile

Du kan prøve e-conomic gratis i 14 dage, så du kan få et indtryk af, om det er noget for dig. Faktisk kører vi lige nu et tilbud for amino-brugere, hvor du kan få e-conomic gratis i 2 måneder, hvis du opgraderer din demo til en rigtig aftale. Prøv e-conomic gratis lige her.

Du kan også læse lidt mere om, hvad vi tilbyder - bl.a. gratis support, debitor-. kreditor- og fakturamodul, apps osv.

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til e-conomic. Så vil jeg rigtig gerne hjælpe dig videre.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Amino-karma 887
Fra Århus
Tilmeldt 15. jan 10
Indlæg ialt: 228

Peter Elmkvist Snabe
Fra Pesnax
Skrevet 04-01-2013 kl. 06:52

Bruger selv E-conomic, som jeg er meget glad for - er måske ikke det simpleste af programmerne.

Der er også Winfinans Small Busines Mini, som er gratis for op til 1500 posterlingslinjer pr. år (bemærk ikke 1500 bilag) - virker dog som værende et ældre produkt.

Samt det internetbaserede Avendo eAccounting til kr. 99/mdr.

Pesnax: SSL certifikater, kodesigneringscertifikater, e-mail certifikater og sikkerhedssegl/scanning mod malware.

Amino-karma 215
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. jan 08
Indlæg ialt: 66

Hej Sandra

jeg kan anbefale e-conomic bla. fordi når din virksomhed vokser har du mulighed for at udbygge e-conomic med integrationsløsninger så det netop passer til din forretning.

Vi leverer integrationsløsninger til e-conomic eksempelvis, LeverandørService (betaling via Nets), Business Intelligence (statisik - salg, ordre, tilbud) provisionsberegning mv.

Du kan læse mere på vores hjemmeside www.itnvision.dk under e-conomic integrationer

http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger

Du er også velkommen til at kontakte os.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: