Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af netværksgruppe, vil du være med?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det sætter jeg stor pris på ;)

Vi har allerede et par ideer på bordet, så skynd dig, hvis du gerne vil nå at være en del af holdet :D

H!GH-F!IVE

Mathias

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte at det kunne være interessant at høre fra jer aminoer som er på om aftenen. Så i får også lige chancen for at melde jer :D

H!GH-F!IVE

Mathias


Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super interessant, og vil naturligvis lige sende dem en PM. Så tager vi den derfra :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har meldt mig på banen at jeg var interesseret og har  modtaget en dybt useriøst mail med masse af !!!!!!!! og andre mystiske tegn, hvis det er en netværks gruppe for 15 årige så burde I skrive det.

I den mail stod der en beskrivelse af at vi alle skal kommunikere per skype osv, men hvad er mening med denne her netværksgruppe?Ud over at en hel masse folk skal komme med deres gode kvalifikationer?Hvad er den dybe tallerken?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Det er jeg glad for at høre :)

H!GH-F!VE

Mathias

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej "Steve"

Steve:
Det lyder super interessant, og vil naturligvis lige sende dem en PM. Så tager vi den derfra :)

Det er ikke nødvendigt at skrive at du sender en PM, det opdager modtageren automatisk.

Du er selvfølgelig velkommen til at benytte aminos beskedsystem, men måske er det lettere at bruge en post-it eller lignende - eftersom du poster fra samme ip som trådstarter.

Eller sagt på en anden måde, det er ikke særlig god stil at benytte flere profiler til at "bumpe" tråden, det støjer bare og jeg låser tråden næste gang jeg ser det.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Heya M.

 Jeg fandt dit opslag på udvikleren.dk som førte mig videre til Amino, og det her opslag.

Jeg syndes det lyder spændende, med den slags tænketank, så jeg ville også lige give

mit besyv med. Jeg er 34 og sådan nærmest selv-udlært c# programmør af den gamle

skole, jeg arbejder mest i Mono som er Apps udvikling på Mac i c#, men kan også noget

PhP og de mere generiske sprog som Xhtml og Css 5, og administrere til dagligt http://torstved.dk/

Jeg syndes det lyder som en god ide at samle forskellige kompetencer i samme virksomhed,

men du skal også tænke på at i/vi skal tjene nok til at der er til løn til alle ansatte i virksomheden.

Jeg er så heldig at jeg har opnået en førtidspension, som nogenlunde kan betale for dag-til-dag, men

må vedsiden af den tjene ca. kr. 5000,- før skat eller ca. kr. 3000,- efter skat om måneden, under

pensionist loven, også kaldet løn-tilskud til førtidspensionister. Jeg har søgt vidt og bredt efter en skåne

stilling i Aarhus, og jeg er sikker på at det er noget andet i København, men her kan jeg altså ikke

få noget. Den første og største hørtel er husleje for det kontor(er) som skal bruges for at have en

virksomheds adresse, hvorfra man så kan ankre sit firma og få det udbredt, så man får kunder.

Og som enkelt-mands virksomhed, hvor jeg gør det hele selv, kan det nogle gange være svært

at holde hovedet ovenvande. Der er heldigvis forskellige stats autoriserede centre der kan hjælpe.

Nå men, held og lykke med det og ville ønske jeg kunne hjælpe ;)

The @ngel Man

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)