Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvilken virksomhed skal jeg starte?"

Min idé!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 38
Tilmeldt 2. jan 13
Indlæg ialt: 10

Skrevet 02-01-2013 kl. 20:51

Hej alle, jeg har nu i noget tid gået og drømt om at starte min helt egen webshop. Jeg har i en periode prøvet at komme på et godt koncept til en ny webshop, altså en branche uden alt for megen konkurrence. Efter noget tid og overvejelse er jeg kommet på en idé og vil bare høre om i her på amino kan følge mig i min idé og om i tror at den har nogen fremtid på det danske online-marked.

Den drejer sig om at sælge ting som nødder, vitaminpiller, kosttilskud og evt proteinpulver. I må meget gerne komme med kritik/tiltag til idéen samt ris/ros. :-)

VH maweha

Amino-karma 593
Fra Horsens
Tilmeldt 26. dec 08
Indlæg ialt: 140

Der er VIRKELIG meget konkurrence på kosttilskud markedet.

Sikkert fordi det er et godt marked, men regn med, at det ikke bliver let.

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Amino-karma 3.239
Fra København
Tilmeldt 16. aug 12
Indlæg ialt: 711

Mehmet Aslan
Fra Ecig-Online.dk
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:11
Hej Maweha,

Jeg vil mene at det bliver svært at finde en branche hvor der ikke er særlig meget konkurrence, hvis det er en webshop, eller en affiliate side du vil oprette :)

Men hey, det skal ikke skræmme dig... Hvis du ligger kræfter i det, så skal det nok lykkedes dig - næsten ligegyldigt hvad du vælger! :)

Vh. Mehmet Aslan
Amino-karma 38
Tilmeldt 2. jan 13

Maweha
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:14

Ja i har ret i at det er en meget konkurrencepræget branche, men ville det ikke kunne lade sig gøre hvis man skilte sig lidt ud? Har tænkt at jeg ville sætte meget fokus på at have et stort udvalg af forskellige billige nødder samtidig med at man måske satte fokus på at sælge økologi? I form af økologisk proteinpulver.

Amino-karma 38
Tilmeldt 2. jan 13

Maweha
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:16

Tak for de mange gode svar.
Mehmet: du har nemlig helt ret, det er meget svært at finde en branche der både er efterspurgt og uden megen konkurrence :-)

Amino-karma 38
Tilmeldt 2. jan 13

Maweha
Skrevet 02-01-2013 kl. 22:12

Ja i har ret i at det er en meget konkurrencepræget branche, men ville det ikke kunne lade sig gøre hvis man skilte sig lidt ud? Har tænkt at jeg ville sætte meget fokus på at have et stort udvalg af forskellige billige nødder samtidig med at man måske satte fokus på at sælge økologi? I form af økologisk proteinpulver.

Amino-karma 17.795
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. apr 06
Indlæg ialt: 3.322
Amino Plus
Lundsby
Fra CloudSprout
Skrevet 03-01-2013 kl. 07:51

Hej Maweha

Jeg tror det bliver svært at finde en branche uden den store konkurrence, hvor der stadig vil være salg på din shop.

Når du skal lede tror jeg at man skal starte med at spørge sig selv, hvad der ikke lige ligger uden indenfor ens normale interesse sfære.

F.eks. hørte jeg for noget tid siden at der kun var en dansk webshop, der solgte Liberty stof, ved ikke om det er sandt men måske er det en retning at prøve. Måske kunne man importerer stof billigt fra østen.

Når du skal til at lave din shop, så syntes jeg du skal kigge på CloudSprout. Med CloudSprout kommer du gratis i gang. Så du kan starte flere shops, mens du leder efter den helt rigtige branche og vinkel.
Du kan læse mere om vores tilbud her: Vinderen af Amino's Webshop Priskrig.

Med venlig hilsen
Peter Lundsby

Spring programmøren over!

Amino-karma 38
Tilmeldt 2. jan 13

Maweha
Skrevet 03-01-2013 kl. 11:02

Hej Lundsby, kan desværre se efter jeg har googlet lidt på liberty stof, at der efterhånden er rigtig mange af disse shops.

Når jeg engang finder ud af hvad jeg vil handle med, vil jeg helt klart tage CloudSprout i betragtelse! :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: