Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler, frisør, osv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og rigtig godt nytår! Jeg har en lille drøm i maven, det er at starte en salon med extensions, negle, spraytan, extensions vipper - dertil vil jeg høre hvad der er smart at gøre? Jeg vil rigtig gerne samarbejde med en frisør som enten lejer en stol af mig - eller samarbejder fra start af. Kender i nogen lokaler? Nogen frisører? Gode råd? :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tea

Det lyder som et spændende projekt. Hvor bor du henne af?

Jeg har et lokale til leje i Århus C med p-pladser, dog ikke med frisør og eller noget.

Jeg driver en skole som uddanneler massører, zone, aku og fittness Instruktører, desuden afholder vi også kurser i SprayTan, Fransk pedicure, Voks (hårfjerning), hotstone massage, wellness massge (inkl. hotstone og choko massage). Du kunne evt. tag et kig på hjemmeisden og se om du finder noget spændende for dig www.krop-kuc.dk

Jeg har også lige (pr. 1 januar) startet en webshop som sælger produkter til bl.a. voks, vipper, hotstone, massage, negle og meget mere, tag et kig på shoppen www.webe.dk OBS hjemmesiden er helt ny- og vi er i gang med at finde og rette fjel, så du må endelig sige til hvis der er nogle fejl eller mangler.

Skrive endelig til mig, evt. SMS på 81616965, eller en mail til kontakt@krop-kuc.dk eller kontakt@webe.dk

 

Held og lykke med dit nye projekt og godt nytår!!

Mvh

 

Maria Skaarup

www.krop-kuc.dk

www.webe.dk

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)