Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Handel med helsekost og lignende CVED certificate Hjælp?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 56
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. jan 13
Indlæg ialt: 14

Fra Bodysupply
Skrevet 02-01-2013 kl. 19:38

Hej jeg er i gang med planerne om at starte en lille biks med kosttilskud. Har fundet leverandør uden for EU . Så er kommet frem til jeg mangler et CVED certificate, no problem. Hvor meget opsyn er der med sådan noget, altså varerne er jo forseglede fra virksomhed. Så jeg har dem jo kun som lager. Ingen produktion og lign.

Kommer de ud og skal godkende lokaler før man kan få det CVED certificate eller er det bare stikprøver af og til. Hvor kan man læse om sådanne regler hvis de findes.

Mvh Hammerome

Amino-karma 395
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. apr 12
Indlæg ialt: 88
Amino Plus

Hej,

Du skal registreres hos FVST som importør og virksomhed. Dine lokaler skal godkendes som lager. Du skal være opmærksom på de nye regler for kosttilskud mv. Især det med anprisning. Jeg vedhæfter nogle link til FVST hjemmeside, så du kan læse noget mere. Men sæt dig godt ind i reglerne. Endvidere er der gebyr på markedsføring af kosttilskud.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Ernaering/Kosttilskud/Sider/forside.aspx

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Ernaering/Kosttilskud/Ny_kosttilskudsvirksomhed/Sider/Ny_kosttilskudsvirksomhed.aspx

http://www.foedevarestyrelsen.dk/SiteCollectionDocuments/25_PDF_word_filer%20til%20download/07kontor/kosttilskud/Spørgsmål%20svar%20på%20fvst%20dk%20om%20Ny%20betalingsordning%20fra%202011%20til%20finansiering%20af%20styrket%20kontrol%20med%20kosttilskude.pdf

Håber det kan hjælpe lidt.

Mvh Kristina

Cibis - Fødevarerådgivning // www.cibis.dk // 81 75 28 28 // kontakt@cibis.dk

Amino-karma 56
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. jan 13

Hammerome
Fra Bodysupply
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:15

Tak for hjælpen jeg læser videre, kan ikke passe at forseglede produkter. Så som Proteinpulver fra en godkendt fabrikat skal have lige så høje krav som import af oksekød. F.eks.

Amino-karma 364
Tilmeldt 3. maj 12
Indlæg ialt: 90
Amino Plus
proteinsalg.dk  
Fra Thor and Fit
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:38

Hvis du mangler en producent af kosttilskud kan jeg hjælpe. Skriv til salg@proteinsalg.dk for mere info.

Amino-karma 56
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. jan 13

Hammerome
Fra Bodysupply
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:50

Jeg har fundet en forhandler i udlandet, med kvalitetsprodukter som jeg selv har haft stor fornøjelse af. Hvad har du af mærker eller er det fra egen produktion.

kr/kg for spande med smag. ?

Mvh Rasmus Hammer

Amino-karma 364
Tilmeldt 3. maj 12
Indlæg ialt: 90
Amino Plus
proteinsalg.dk
Fra Thor and Fit
Skrevet 02-01-2013 kl. 21:53

Skriv til min mail. Så kan jeg høre hvad du er på jagt efter, og mængde og produkter. 

Mvh,

Mark, Proteinsalg.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: