Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino-brugere
Kender I et godt program hvor det er overskueligt at lave en salgshjemmeside. Det må gerne være et dansk program, så der kan stå ".dk". På forhånd tak.
Mvh Simon
Hej Simon
Hvis det er til salg af et produkt så kig på et cms system fx. Wordpress eller Joomla
Hvis det er en køb og salgs hjemmeside, så kan du bruge wordpress sammen med pluginet awpcp. Det findes både i en gratis og betalings udgave
Salgshjemmeside?
Er det en webshop du tænker på? :) For i så fald skal du bruge et CMS, sandsynligt Prestashop.
Et CMS er et content management system, jeg tror det er det du mener med et program. Og .dk er et topdomæne, ikke noget som er bestemt af dit CMS. Hvis ikke du skal lave en shop, så er det nemmest at få en normal hjemmeside lavet i Wordpress.
Ellers må du omformulere dit spørgsmål hvis du mangler svar, for jeg kan ikke svare meget andet.
Mvh og godt nytår.
Følg @Phillip_D_Hobbs
//
Vil du hjælpe mig med at lave en webshop?
Jeg syntes du skal tage et kig på CloudSprout, du lyder til at være lige det du leder efter.
CloudSprout er en SiteBuilder til at lave webshops og websites. Det er både nemt og hurtigt, fordi det hele foregår via drag-n drop, der er ingen brug for koder.
CloudSprout er gratis indtil du når en omsætning på 3.750 kr pr. måned, og koster herefter 375 kr. Du kan læse mere om vores tilbud her: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig.
Hej Lundsby
Jeg er igang med at lave en hjemmeside under CloudSprout. Ved du hvordan man får billedet af hende der lægger og sover udskiftet med et andet billede?