Køb et Amino Sponsorlink
Hej jeg har fået lavet nye banner, og fik sidste gang bedømt dem her inde, jeg vil udlægge tilbage meldingen således.
Tilbage meldingerne var ærlige.
Det vil jeg også gerne have denne gang af disse 3 forskellige bannere.
ps behøver ikke beskeder om I kan lave nye bannere for mig.
Hvilket banner kan du bedst li ?
Jeg ville nok skrive "kvalitetsvarer" i ét ord ;)
Kontakt mig på: mail@wuuzuu.com eller send en privat besked.
Prøv at finde en tekst, som passer til den varegruppe, som du sælger. Ingen kan umiddelbart gætte hvad kvalitetsvarer dækker over
Diddl på Facebook
Af de 3, helt klart toeren.
Mvh.
Har skrevet til supporten for at få rettet til det korrekte billede men lægger lige det rette på her.
Hej Kingbo, Jeg stemte også på toeren... :) Men som en anden også har skrevet, så ville jeg nok hurtigt trække kvalitets og varer sammen til ét ord... Og dernæst havde jeg nok gjort det lige lidt mindre, så det ikke var bredere end teksten ovenover... :) Vh. Mehmet Aslan
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Kingbo,
I afstemningen stemte jeg på nummer to. Nu da jeg har set den 'nye' udgave af banner tre synes jeg egentlig også at den er fin, da det er mere tydeligt hvilke produkter du sælger.
God arbejdslyst med at få lavet dit endelige banner!
nummer 3 har stemt den nye version , aller bedst ville være vis kunne lave et kørende banner med alle jeres produkter i synes jeg klart ville forbedre banneret
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig