Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænder for at starte selv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så gerne starte min egen enkeltmands virksomhed, lysten og energien er der. Men der er et spørgsmål der bliver ved med at dukke op: mon det er noget man kan leve af på fuld tid, påregner kun at starte på deltid i første omgang. Ja på sigt tror jeg sagtens at man kan, men det kan jo hurtigt blive en dyrtkøbt erfaring, men det skal man jo så have troen på det ikke bliver :-)

Jeg skal jo ud at låne penge til at starte webshop, køb af varer osv. Jeg er webmaster i mit nuværende job, så det bliver uden de store problemer. Uddannet eksportassisten og har i det hele taget rygsækken fuld af erfaringer.

Er der andre der har det på samme måde, eller skal man bare tage hovedspringet og så bare komme derudaf. Big Smile

Mette Eriksen

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette
Et godt råd herfra er at IKKE LÅNE penge, men derimod sparre op til at starte en webshop.
På den måde får du den bedste start som selvstændig også på den lange bane ;-) 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du finder et hul i markedet, er det jo bare at springe ud i det :)

Som Ronni siger, så er det ikke så smart at låne penge, så medmindre det skal være nu, inden en konkurrent kommer på markedet med et tilsvarende produkt, så vil jeg også fraråde det.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen

Du kan sælge alt, bare du brænder nok for det! - selv kildevand på flaske kan du sælge i Danmark.

mettemols:
Jeg skal jo ud at låne penge til at starte webshop, køb af varer osv.

Det bliver nok din største udfordring. Bankerne er ikke så samarbejdsvillige disse tider Hmm

Men tag springet og se hvad der sker. Det har vi andre også gjort!

Held og lykke.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mette, du kan jo starte med et produkt med lav varebeholdning og så selv lave webshop og købe lager ind - derfra kan du så optimere din webshop så den får nogle kunder, her kan det være en fordel at slå sig sammen med en der har de kvalifikationer som du ikke selv har(du ved selv hvilke:) ) og så arbejde på det deltid, på den måde kan du opstarte blødt og sikkert, med din indkomst fra fast job kan du købe varer ind :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette
Du kan læse om hvordan andre iværksættere har startet op og dermed få mange gode råd i iværksættermagasinet Start Op.
Du finder det her: www.startopmagasinet.dk

Hilsen
Ronni 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode svar, har faktisk en ide der kun har behov for et CVR nummer og en god database Big Smile

Jeg vil gå dybere i de arkiver i anbefaler, og så må det briste eller bære. Ha det godt derude!

Mette Eriksen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

mettemols:
Er der andre der har det på samme måde, eller skal man bare tage hovedspringet og så bare komme derudaf. Big Smile

Jeg ville helt klart anbefale, at starte med at dyppe tæerne lidt først. På den måde kan du finde det helt rigtige sted og med hvor det store spring skal tages.

Jeg har igennem tiden set mange eksempler på folk, der kører en webshop op, ved siden af deres arbejde og senere har indtjening nok til at gå fuldtid på den.

Idag er det billigere end nogensinde at starte webshops op, selve teknikken og opsætningen kan man komme i gang med gratis med CloudSprout (det kan du læse mere om her: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig ) og der er efterhånden mange muligheder for at lave dropshipping etc.

Så mit råd, lad vær med at gøre noget drastisk i forhold til din arbejdsplads, men skynd dig at komme i gang med at sælge på nettet :-)

 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, føler også det er fornuftigst at sondere terrænet godt inden opstart, og køre det stille og roligt op. Så tak for dit svar og linket Big Smile

Drømmer om at få foden under eget bord for alvor.

 

Mette Eriksen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)