Køb et Amino Sponsorlink
Rogelli:Hvor stor en del af omsætningen på webshops bliver betalt med mastercard kontra visa/dk?
Prøv at tjekke den her ud http://www.dibs.dk/files/files/General/DIBS%20Ehandelsindex_2012.pdf
Der er meget guf omkring betaling... men den deler ikke kort op i korttyper godt nok
Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv
Jeg vil tro forholdet er noget nær 1 mastercard betaling pr. 15 visa-dankort betalinger.
Diddl på Facebook
Hos mig er ca. 20% af betalingerne med MasterCard.
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!
Således ser det ud på min shop. Det afhænger nok os lidt af hvad du sælger og hvilken målgruppe du henvender dig til. Jeg ville ikke kunne undvære mastercard.MvhMartin
Se vores udvalg af CAPS & HUER - Kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål :)
Tillykke med din kommende webshop.
Vi ser hos ePay også at andelen er ca. det som er blevet beskrevet = 70/30
Så Mastercard er da helt sikkert attraktiv at få med og det vil også være et must hvis du skal sælge til udlandet eller erhverv.
Hvad og hvem ønsker du at sælge til?
Med venlig hilsenThomas Pedersen - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk
Tak for jeres kommentarer. Hurtig respons, fedt.
Jeg må hellere få mastercard på med det smme selvom der er lidt opstarts gebyrer.
@Thomas, primært salg i DK men udlandet skal da være velkommen. Jeg er tøj grossist og il sælge direkte udenom butikskæder etc. Hvorfor mener du mastercard er atraktivt til erhverv, jeg bruger mit mastercard til benzin, forplejning, hotel etc. men køber jeg noget til mig selv på nettet bruger jeg mit DK
Tak igen for jeres bidrag.
Synes også at du helt klart skal tage imod Mastercard..
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online