Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til salg (Ikke internet)"

Kasse + Dankort terminal til Messe?!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 4.576
Fra København S
Tilmeldt 9. sep 10
Indlæg ialt: 1.020
Amino Plus

Fra Caps4you
Skrevet 02-01-2013 kl. 12:55

Hej Aminoer.

Først rigtig godt nytår.

Jeg driver webshop og alt mit salg foregår primært online. Nu overvejer jeg stærkt at besøge nogle messer, for at øge omsætningen og prøve noget nyt. Hertil formoder jeg man skal bruge en kasse? Og selvfølgelig en Dankort terminal..

Jeg ønsker ikke at købe dem, men ved bare ikke lige helt hvordan det fungere i praksis og håber en Amino, kan hjælpe mig.

Måske har du allerede en webshop og besøgt flere forskellige messer? Hvordan gør du? Lejer du en kasse + DK terminal?

Med venlig hilsen
Martin Jensen

Se vores udvalg af CAPS & HUER - Kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål :)

Amino-karma 786
Fra Krarup, Ringe
Tilmeldt 29. nov 12
Indlæg ialt: 157

Jesper | Fastweb
Fra Fastweb
Skrevet 02-01-2013 kl. 13:03

Sidst jeg var på messe, lejede vi terminal og kasse hos DK online - Jeg ved ikke om det er normen, men det vil jeg tro?

Med venlige hilsner

Jesper | Fastweb

Amino-karma 3.943
Tilmeldt 4. feb 08
Indlæg ialt: 963

Kirsten E
Fra Kirstens Quilt
Skrevet 02-01-2013 kl. 13:25

Du skal være opmærksom på, at du skal have en Dankort-aftale til fysisk forretning - du kan ikke nøjes med den, du har til webshoppen (dvs. du skal have to dankort aftaler med Nets). Når jeg har været på messer har jeg lejet en terminal hos Point.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Amino-karma 4.576
Fra København S
Tilmeldt 9. sep 10
Amino Plus
Martin Jensen
Fra Caps4you
Skrevet 02-01-2013 kl. 13:35

Hej Jesper.

Tak for hurtigt svar.

Det undersøger jeg lige ..

Amino-karma 4.576
Fra København S
Tilmeldt 9. sep 10
Amino Plus
Martin Jensen
Fra Caps4you
Skrevet 02-01-2013 kl. 13:36

Kirsten E:

Du skal være opmærksom på, at du skal have en Dankort-aftale til fysisk forretning - du kan ikke nøjes med den, du har til webshoppen (dvs. du skal have to dankort aftaler med Nets). Når jeg har været på messer har jeg lejet en terminal hos Point.

MVH
Kirsten

Hej Kirsten.

Dvs. man skal ansøge igen og betale $$$ endnu engang til Nets .. Damn, den havde jeg ikke lige set komme .. Øv .. Det kan slet ikke betale sig så :) Det alt for dyrt hos Nets..

Tak for svar.

Amino-karma 3.943
Tilmeldt 4. feb 08
Indlæg ialt: 963

Kirsten E
Fra Kirstens Quilt
Skrevet 02-01-2013 kl. 14:08

Hej

Prøv at checke priserne - de er lavere ved fysisk handel end ved internet-handel. Men det er temmelig dyrt at leje en terminal - du skal have et PSAM-kort (kan dog genbruges), og jeg mener, at jeg har betalt omkring 1.000 kr for en weekend. Hvis du skal bruge den flere gange, kan du overveje en langtidsleje.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Amino-karma 4.576
Fra København S
Tilmeldt 9. sep 10
Amino Plus
Martin Jensen
Fra Caps4you
Skrevet 02-01-2013 kl. 14:18

Tak Kirsten :)

Jeg må hellere lige få undersøgt det.

Mvh
Martin

Amino-karma 135
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 29

DMortensen
Skrevet 02-01-2013 kl. 19:57
Amino-karma 4.576
Fra København S
Tilmeldt 9. sep 10
Amino Plus
Martin Jensen
Fra Caps4you
Skrevet 02-01-2013 kl. 23:03

Hej DMortensen.

Jeg har læst lidt om det, men tænker lidt, er folk trygge ved at benytte denne løsning? Det kan jeg ikke helt finde ud af.

Mvh
Martin

Amino-karma 711
Fra Odense
Tilmeldt 8. nov 07
Indlæg ialt: 171

Hej Martin

Prøv at ringe til DK Online på 66 11 47 40 - jeg ved at de har forskellige muligheder for korttidsleje af dankortterminaler der er attraktive til f.eks. messer. Dog er jeg også ret sikker på at du skal lave en "indløsningsaftale til fysisk butik" med NETS - også selvom du allerede har en indløsningsaftale til webshoppen. De er bare nogen slyngler de NETS :-)

Men prøv DK Online - de kan helt sikkert hjælpe dig med det hele.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed