Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Vejen til egen Web-Shop, import regler og alle andre nødvendigheder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 235
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. jan 13
Indlæg ialt: 50

Hej Aminoer,

Jeg er en ung og nysgerrig studerende, som vil starte en ny Web-Shop i Danmark. Jeg har tænkt om en Web-Shop, som skulle sælge lys og pære til biler.

Jeg har tænkt på at jeg kunne importere varene fra Kina, som jeg vil vidersælge i Danmark. Jeg mangler, dog en med erfaring, som kunne fortælle mig, hvor stor mængder burde man importere, som nybegynder? Tricks and tips til hvordan holder man fragt, told og andre omkostningerne nede og andre gode råd, tak.

Tak,

Mvh Jonas Samulionis

Amino-karma 549
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. nov 12
Indlæg ialt: 128

ChipiiDK  
Fra Chipii
Skrevet 02-01-2013 kl. 23:48

Det bedste vil være starte i små mængder , og dermed forøge sortimentet.. Det kan være at købsprisen bliver for høj i starten, men på den anden side så minimerer du din risiko for større tab..

Mht told , moms og skat så kræver det en dybbere forklaring. Det kan du finde alt om hvis du bruger søgefunktionen ..

Held og lykke med projektet.

Www.chipii.dk

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Amino-karma 235
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. jan 13

Jonas Samulionis
Fra Velbekommen
Skrevet 03-01-2013 kl. 12:54

Tak for svaret, og tillykke med et flot webshop :)

Amino-karma 9.320
Fra Vejle
Tilmeldt 24. jan 10
Indlæg ialt: 2.146
Amino Plus
I have also had a webshop where I imported skincare products from australia, maybe we should have a short call and see if I can help you?
Amino-karma 235
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. jan 13

Jonas Samulionis
Fra Velbekommen
Skrevet 03-01-2013 kl. 22:12
It Maybe could be an great idé. Maybe you could help me out in wordpress too, i have a great theme. But small skills in php.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: