Køb et Amino Sponsorlink
Nu kom jeg lige til at sige mit faste job op pr. 31/12
og så får jeg tid til at kører min shop 100 % , så jeg nu kun har en arbejdstid på 80 timer om ugen :-)
Godt Nytår til jer alle, og se positivt på 2013
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper diesel-dyserens Elcykler
Tillykke med det, Johnny. Held og lykke med det hele i det nye år :-)
takker og i lige måde
Johnny Nielsen:så jeg nu kun har en arbejdstid på 80 timer om ugen :-)
Ja folk fra Lyngby er tossede,,,,
Også godt nytår til dig, og held og lykke med dit firma
www.selskabsraadgivning.dk Kompetent rådgivning i erhvervsforhold
www.inkassoenheden.dk Effektiv inkassoservice
Tillykke med det, Johnny. Held og lykke
Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo
Tillykke Johnny, du er en champ!
Stifter af UpTablets - Dansk forhandler af tabletPC'er.
Johnny Nielsen: Nu kom jeg lige til at sige mit faste job op pr. 31/12 og så får jeg tid til at kører min shop 100 % , så jeg nu kun har en arbejdstid på 80 timer om ugen :-) Godt Nytår til jer alle, og se positivt på 2013
Så vil jeg i den grad ønske dig godt Nytår - Held og lykke med forretningen
Lone Ginnerup: Johnny Nielsen: Nu kom jeg lige til at sige mit faste job op pr. 31/12 og så får jeg tid til at kører min shop 100 % , så jeg nu kun har en arbejdstid på 80 timer om ugen :-) Godt Nytår til jer alle, og se positivt på 2013 Så vil jeg i den grad ønske dig godt Nytår - Held og lykke med forretningen
Held og lykke. Håber det bliver godt :D
Billigste Webhosting - Find billig hjemmeside hosting
Tillykke med springet, Johnny.
Godt at se. Ja, lad 2013 blive endnu mere fantastisk end 2012.
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Fedt, tillykke.
Om ikke andet så får du en oplevelse ud af det :-)
MvhThomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk - Vi hjælper med at holde styr på dine arrangementer. Få det store overblik over deltagerne med tilmelding, betaling og registrering i én proces. Skal du arrangere noget? Så klik på linket og læs mere - Når du har sparet en times arbejde, er det tjent hjem.