Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheder der udbyder e-learning på dansk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter nogle virksomheder som udbyder e-learning på dansk. Det kunne f.eks. være virksomheder som Restudy, Curso eller Mind-Set. I forhold til emner, tænker jeg primært faktuelle emner. Dvs. emner som "sådan bliver du mega awesome i sengen", eller "bliv dus med dig selv ved at meditere", er ikke interessant.

Jeg har selv ledt en del, men jeg er blevet meget overrasket over det manglende udvalg. Især når der er tale om faktuelle emner, så lader det til at udvalget er meget begrænset.

Følgende "typer" af emner har især interesse:

  • Gennemgang af populære programmer (Office pakken, Photoshop)
  • Kom godt i gang med din smartphone (Android, iPhone)
  • Lær at lave nem mad
Jeg ville blive rigtig glad hvis nogle havde nogen bud :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider lige indlægget op i toppen igen, i håbet om flere har et bud denne gang.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 23
Fra  LearnEZ ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvad skal du bruge dem til? Der findes jo mange elearning virksomheder på nettet.

Tilmeldt 30. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Fra  CourseRoom Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg er rigtig glad for dit indlæg her på Amino omkring danske e-kurser. Jeg har i noget tid nu været igang med at starte præcis det, jeg tror, du leder efter. Jeg har fået lavet en hjemmeside - www.courseroom.dk - der skal samle gratis og faglige kurser indenfor forskellige kategorier.

Hjemmesiden er nok i sin betaversion lige pt. Der mangler stadigvæk at blive fikset et par fejl på siden, og ændret lidt på funktionaliteten og designet. Men sideløbende med det teksniske, er jeg er i fuld gang med at lægge kurser op. Når jeg føler at siden er færdig og har et optimalt antal kurser vil jeg fokusere mere på at markedsføre vores gratis kursushjemmeside.Dvs. at du egentlig godt kan oprette dig som bruger på Courseroom allerede nu og følge de kurser der er tilgængelige, MEN vi er, som nævnt tidligere, stadigvæk under udvikling. Derfor vil jeg råde dig til at holde øje med os løbende. Jeg regner med at siden er 100% up-and-running senest 1. december.

Hvis du har spørgsmål kan du jo besøge Courseroom.dk og kontakte os derinde vha. vores kontaktside.

Med venlig hilsen

Emil G.

CourseRoom.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)