Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeans til høje mennesker !

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo men spørgsmålet er hvordan man ska finde tøj leverandør til de str. Jeg har søgte meget på nettet, men kan ik rigtige finde engros.

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet er der, no doubt.

John taler om butikker, som henvender sig til folk som både er høje og brede. Det er let nok at finde. Jeg taler om tøj til høje slanke mennesker, som ikke bare kan købe en str. XXL og derigennem få ærmer, der er lange nok. Hvis jeg køber en XXL, så kan det godt være at ærmerne er lange nok, men jeg kan jo være der 2 gange i bredden. (Overdrivelse fremmer forståelsen)

Jeg har som det første allerede sourcet jeans, som kan leveres med den ekstra påkrævede benlængde. Jeg har forskellige designs og leverandøren spørger nu blot - hvilke designs vil du have og mest vigtigt, hvilke størrelser? Så til jer, som står i samme problem, mål gerne totallængden på jeres yndlingsbukser samt livvidden (omkredsen) og smid dem afsted i en PM, så skal jeg se på sagen...

Jeg mener ligeledes at kunne skaffe de længe ventede langærmede trøjer og modeskjorter med ekstra længde. Hvis der derfor er andre, som ser en ide i konceptet, så lad os slå fælles front og sætte skuden i vandet. En hurtig brainstorming siger, at der er plads til interessenter med web-kompetencer, markedsføring/salgsfolk samt dem med skejs på kontoen. Fælles projekt, fælles indsats og fælles profitering...

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Olin, er det mærkevare Jeans leverandøre ?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej de findes ikke. Mærkevareproducenterne laver jeans til masserne, dvs. standardstørrelser de kan sælge i større antal. Skal du have ekstraordinære størrelser, så skal de produceres.

Som jeg tidligere har nævnt, så kan G-Star levere jeans ned til 31 i livet og stadig med 36 længde. Matinique kan levere samme størrelser, men efter et par vaske, så er de en del kortere. Diesel har kun str. 34 længde, men skulle efter sigende være forholdsvis lange uden at krympe. Levis laver kun deres 501 med 36 længde, men den er lidt for kedelig til min smag...

Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv blandt de høje, og jeg har fundet Levis Model 560, den passer fint.

Denne model sælges  bl.a. gennem  http://www.casualmale.com / http://www.destinationxl.com  og andre af deres butikker.

De har også en lang række andre mærkevare produkter, specielt lavet, til store/høje mennesker. Også til de høje og tynde.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ide i samme kategori, kunne være jeans til os cykelryttere med lår, der er lidt større end gennemsnittet. Jeg ved at mange har samme problem som mig. Når man finder noget man kan have lårene i, er livvidden alt for stor. Mange er selvfølgelig relativt, men husk også, at det er et folkefærd, der er vant til at betale mange penge for de rigtige varer.

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kommet noget ud af planerne?

Jeg er selv 192cm og slank. Jeg har brug for størrelse 33/36 eller 34/36. Tidligere har jeg efter lang tids søgen haft held med at finde Lee bukser i den størrelse. Nu mangler jeg igen nye bukser og denne gang virker det nærmest umuligt at opstøve Lee bukser i den størrelse.

Er der nogen der kan henvise til en webbutik som leverer jeans i str. 33/36 til levering i Danmark?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)