Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeans til høje mennesker !

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sku nok kunne lade sig gøre at lave jeans m lange benlængder.
Udfordringen er at målgruppen er mindre, og når du skal lave mindre ordre koster det altid noget mere end store ordre. Derfor er det nødvendig at se opstart som en invertering, noget du ik tjener alverden på, og til gengæld bruge denne opstart til At blive godt kendt på marked. Finde frem til din målgruppe, og sprede dit budskab. Store ordre er det eneste der ka holde omkostninger nede, ellers må du satse på en højere pris.

I Kina er ordre store og billigere. Her vil det også kunne lade sig gøre med den rette tekniske dokumentation, måleskema og how to measure, og tilretning, altså 3-4 prøver som rettes til og det sy tekniske kommenteres.
det kræver en del ben arbejde, og alle aftaler på skrift, så du hele tiden ka vende tilbage og dokumenter.

Gode jeans fabrikker kræver også store ordre, så måske du ska finde en inverster.
Prototyper er også altid meget dyre end produktionen, fordi der ligger en masse arbejde i det.
find en konstruktør hvis du går i gang.
Held og lykke
www.pajpattern.dk

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv en høj slank fyr på 193, og har før haft samme idé. 

Min ide - som er meget lig med din. Gik på at lave et Tall and Fit koncept, hvor niche markedet var høje og tynde mennesker. Synes vi bliver overset:) 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får mærkevaretøj til fair priser, er jeg overbevist om, du står godt. Mange butikker har meget få bukser med lille/normal bredde og forholdsmæssigt lang længde. Og jeg synes generelt der kommer større og større efterspørgsel på dette. :-)

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald, kunne du så ikke også lave det til kvinder?

Jeg synes ikke at billige priser nødvendigvis er vejen frem, da bukser som er for billige ofte (i mit hoved) mistænkes for at være dårlig kvalitet. Hvis du kan skaffe jeans/bukser til høje mennesker, er det måske bare med at lave et godt opstarts-tilbud, så folk opdager den gode kvalitet og derefter kan du køre standardtilbuddene (gratis fragt ved køb for mere end 1000 kroner). Jeg ville 100% sikkert købe det.

Den eneste mulighed jeg har i dag for at finde jeans er Miss Sixty (som jeg udover at være høj, også skal være en størrelse 34 for at kunne hoppe i). Min mand er også høj og har lige så store problemer som jeg. 

Du tænkte nok tilbud til mænd, men det ville da løse 50% af min families bukseproblemer :P Held og lykke med det! 

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv 190 og kender udmærket problemet. Hvilken størrelse jeans bruger I? Selv bruger jeg W31/32 - L36 hvilket ikke er nemt at finde, men G-star har faktisk.

Har flere gange tænkt at der må være et marked for vores slags :)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo! 

Nu er vi flere der har haft samme problem - hvem løfter projektet igang, for der er tydeligt et marked:) 

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang - derfor jeg efterspurgte størrelser ;)

Har et par kontakter som muligvis kan hjælpe...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Du linker til en side, som sælger jeans med ekstra stor livvide? Det har intet med trådstarters ide at gøre...

Der er et kæmpe marked for jeans med længede benlængde, men det kræver blot, at du kommer med spændende jeans styles, og ik blot kedelige standard modeller i stil med Levis 501. Det skal være jeans, som følger tidens trend, da det er der, den største efterspørgsel ligger...

Og konkurrencen er meget lav. Det er nemlig mega svært at finde moderigtige jeans med lange ben...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper | Fastweb:

Som en gut på 196cm, så har jeg ofte problemer med at finde tøj som passer i længden. Det gælder både bukser OG skjorter/trøjer/t-shirts. Overdelene er størst problem, da jeg ikke er tyk nok til at fylde dem ud, hvis endelig jeg finder noget som er langt nok. (Er normal vægtig)

En anden snak er sko, størrelse 46 er ikke helt nok og desværre stopper de fleste skomærker der.

Jeg tror markedet er der, helt sikkert. Jeg er med på man sagtens kan få tøj og sko i størrelser jeg kan passe, men det koster. :-)

Det problem kender jeg også - er 193 cm. Mange t-shirts og trøjer er for korte til mig.

En t-shirt hvor man kan se ens maven er måske smart til unge piger der går til fitness men slet ikke til mig. :-)

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

super god idé! Er selv 196 og har svært ved at finde tøj i en passende størrelse. Du har en kunde her i hvert fald ;) 

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)