Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeans til høje mennesker !

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved næsten intet om tøjbranche, men jeg vil høre Jeres mening om en ide jeg har.
Jeg tænkte på lave en webshop som solgte Jeans med ekstra store  Benlængder.
Er der behov for det i Danmark ?.
Hvor køber jeg Jeans i små skala ? 

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er bestemt ikke nogen dårlig idé, du har fået. Dog er der allerede en del andre, der har fået samme idé. Du skal derfor tænke dig over, hvordan du kan skille dig ud. Dette er f.eks. bare en af de stærke konkurrenter, du vil få, hvis du vælger at realisere din idé: http://www.storedrenge.dk/herretoej-372/bukser-253/jeans-291/

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo hård konkurrence i næsten alle brancher efterhånden.

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl besked

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en kunde i mig og min familie ;)

Det er dog allerede muligt at købe jeans med lange ben; jeg køber dem f.eks hos Esprit. Men selvfølgelig er der plads til flere butikker. Det vigtigste er dog, at det er smarte jeans - fokus må altså derfor ikke kun være på de lange ben.

Du skal passe på med at købe tøj fra Kina, i hvert fald. Min veninde kastede sig ud i det, og hun måtte opgive, da kvaliteten var så varierende at hun ikke følte hun kunne være bekendt at sælge det.

Jeg kender intet til det, men hvad med at undersøge muligheden for at købe jeans engros i USA?

 

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop smart "mærkevare" jeans, jeg søger.

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, men hvis du ikke skiller dig ud på den ene eller den anden måde, får du næppe succes.

Jeg er selv gået ind i en branche med hård konkurrence, og der har jeg / vi valgt at satse på billige priser.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går indfor fornuftige priser. 

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke gøre mig klog på tøjmode på nogen måde. Men med hensyn til høje mennesker har jeg et forslag. Jeg kender dog ikke branchen på nogen måde. MEN jeg har 2 veninder som begge er ca. 190 cm høje... De synes det er møgtræls at købe tøj. Alt pigetøj er i mindre størrelser. Ikke fordi de er store, de er bare høje! Og annoncemæssigt er basketklubber oplagt! Den ene har spillet basket og for mange år siden været på ungdomslandsholdet... Men når man går i centre med hende og hun ser jeans... så hører hun gang på gang, ikke så lange...

Så måske en ide at gå efter de høje piger? Ved dog ikke hvor stort markedet er... Bare en personlig oplevelse jeg ville dele i denne sammenhæng :)

MVH
Hans

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en gut på 196cm, så har jeg ofte problemer med at finde tøj som passer i længden. Det gælder både bukser OG skjorter/trøjer/t-shirts. Overdelene er størst problem, da jeg ikke er tyk nok til at fylde dem ud, hvis endelig jeg finder noget som er langt nok. (Er normal vægtig)

En anden snak er sko, størrelse 46 er ikke helt nok og desværre stopper de fleste skomærker der.

Jeg tror markedet er der, helt sikkert. Jeg er med på man sagtens kan få tøj og sko i størrelser jeg kan passe, men det koster. :-)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)